    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak ułożyć dylatację na środku pokoju
    Date: Tue, 21 Sep 2010 19:34:52 +0200

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i7ajul$c48$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > No to jak poradziłeś sobie z tą taśmą, żeby się nie położyła na podłodze
    > lub nie wędrowała w czasie zalewania. I to jeszcze po łuku.

    Mieli jakąś taką samo-przylepną i ona została przyklejona do folii
    rozłożonej na styro. Wcześniej oczywiście wyrysowałem wszystkie kształty i
    pola.
    Poi położeniu podłogówki przy wylewaniu posadzki z Mikso-kreta obsypano tę
    folię z obu stron. Po zatarciu były drobne nierówności ale nie takie aby
    uniemożliwiały kładzenie gresu czy paneli.

    Ta zwykła polietylenowa taśma jest trochę wiotka ale gdzieś już widziałem
    specjalne usztywnianą taśmę do takich celów. Do prostych dylatacji są
    profile dylatacyjne np. Schlüter