    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak uszczelnić wywiew z rur pcw na kominie?
    Date: Tue, 3 Aug 2010 23:42:22 +0200

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:47832582-dad6-49fb-9d2c-

    >asfaltowym.Niestety, połączenie rura- pianka jakoś się rozszczelniło i
    >deszcz mi leci w wentylację. Jak temu zaradzić?Wkleić rury jakimś
    >klejem? Wywalić piankę i dać coś innego?
    >Inne pomysły?

    Moze byc silikon dekarski, polecam Soudala bo Tytan po dwoch latach
    kompletnie stracil wlasciwosci. Ja uszczelnilem uszczelniaczem dekarskim
    bitumicznym Shella. Wycisnalem dwie tubki na styropian ktorym wyparlem rure
    z kazdej strony w kominie. Trzyma sie to bardzo dobrze i nie ma zamiaru sie
    odspoic od czego kolwiek. Problemem nie tyle jest sama koncepcja co jak
    podejzewam uzytych materialow uszczelniajacych.

    Pozdro.. TK