    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Date: Mon, 8 Jun 2020 11:12:04 +0200

    On 08/06/2020 09:27, pieszy wrote:
    > A piec stoi na ziemi?

    Swoi na wylewce, bezepośrednio obudową szuflady, na oko nie ma nawet 1mm
    aby coś wcisnąć.

    To ogólnie nie jest problem przechylići podłozyć deskę. Martwi mnie że
    paleciak wymaga poniesienia tego na wysokość nastu cm aby podjechać i
    dalej nie rozwiazuej to problemu hamowania na spadku paletą, bo nie ma
    palety [1]. Dlatego wolałbym aby zrobiła to ekipa kilku silniejszych niż
    chuderlawy informatyk z emerytem.

    [1] A wózki elektryczne mają opcje hamowania w napędzie? Jak obserwuje
    ich zachowanie to mam wrażenie że puszczenie rączki powoduje
    natychmiastowe zatrzymanie mimo że paleta nie opada.