    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wymurowa? brodzik
    Date: Mon, 11 Jun 2012 00:17:01 -0700 (PDT)

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 12:25:56 UTC+2 użytkownik SkiMir napisał:

    > Sam zrobiłem taki brodzik z odpływem liniowym. Podoba mi się ale jakoś
    > cały czas mam wątpliwości czy będzie szczelne.
    >
    > Na rogi taśma, na całość folia w płynie.
    > Kładąc płytki podłogowe zrobiłem solidny spadek tak aby woda nie stała.
    > Dodatkowo pomiędzy płytkami a ścianą zostawiłem około 5mm luzu, który
    > wypełniłem uszczelniaczem do dylatacji Sikaflex.
    > Na ściany poszły kafelki, z fugą epoksydową a szczelinę pomiędzy
    > kafelkami a płytkami na podłodze wypełniłem silikonem w kolorze fugi.
    >
    > Mam nadzieję, że trochę to wytrzyma - gorzej, że nie będę wiedzieć kiedy
> [...]

    Ja nie wiem co Wy sie tak obawiacie - przeciez pod kafelkami nie ma pustki tylko
    klej. Jak cos kapilarnie podciagnie to i kapilarnie odda :-) Co Wy baseny budujecie,
    czy prysznice? ;)

    Ja mam zrobione tak jak Ty (tylko fuge mam zwykla cementowa) i od 3 lat wszystko jest
    OK. Nikt lata temu nie uzywal przy wannach zadnych folii - wystarczaly same kafelki i
    bylo OK. Zadbac tylko trzeba o to zeby nie bylo zadnych pustek pod kafelkami - czyli
    grzebien z jaknajcienszymi zebami, u mnie lazienke robilem grzebieniem chyba 2-3mm i
    mimo ze jest podlogowka (takze w samym brodziku) i nigdzie nie uzywalem silikonu
    (wszedzie fuga cementowa) to absolutnie nic z tym sie nie dzieje - odplyw mam liniowy
    po calosci i nic sie nie odspoilo nawet na mikrometr ;)

    Takze - bez paniki panowie! Bedzie dobrze ;)
    pozdr.

    --
    Adam