eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak zabezpieczyć drewniane słupy, które mają być częściowo przykryte piaskiem › Re: Jak zabezpieczyć drewniane słupy, które mają być częściowo przykryte piaskiem
  • Data: 2017-10-22 15:58:17
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć drewniane słupy, które mają być częściowo przykryte piaskiem
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Oct 2017 12:58:34 +0100, PiteR wrote:

    > Jak robili słupy telefoniczne?

    Impregnowali smołą pogazową. Wysoce szkodliwe dla środowiska, nie
    wspominając o tym że rakotwórcze. Technicznie działa bardzo dobrze: mam
    na tym postawioną stodołę - słupy telefoniczne wbite bezpośrednio w
    ziemię, a na tym zamocowany dach i ściany z desek. Stoi już 30 lat, i nie
    wygląda na to by jutro miała paść.

    Nie sądzę jednak by dla ludka z ulicy było to dostępne, nawet gdyby ów
    ludek uparł się że chce tym świństwem cokolwiek robić. Sam bym się też za
    to nie zabierał (stodołę nie ja stawiałem, tylko poprzedni właściciel
    który skołował skądś kilkanaście słupów telefonicznych).

    Mateusz