    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak załatać dziurę w rurze?
    Date: Sun, 26 Apr 2020 10:15:06 +0200

    W dniu 2020-04-25 o 21:44, Kadar pisze:
    > To się podepnę w temacie. Też cieknie mi rura odpływ od sedesu. Konstrukcja prosta
    wszystko przed wejściem do ściany ale problem w czym innym.
    > Nie mój dom, potrzebuję to na kilka miesięcy, fachowca nie znajdę, jeśli znajdę to
    się nie dogadam, nie chce mi się góry pieniędzy płacić za nie moją partaninę (to
    ewidentnie ktoś sknocił). Właścicielka ma w zasadzie to gdzieś do póki mieszkam to
    jej to nie obchodzi a jeśli nawet to i tak w obecnym czasie nie ściągnie żadnego
    fachowca (zakazy). Mam ograniczone możliwości - sklepy pozamykane (otwarte tylko
    spożywcze). Mam taśmy, i jakieś kleje, trochę folii.
    Wytrzyj do sucha i owiń taśmą najlepiej tą naprawczą srebną, do papieru
    z foli też moze być, szczelnie owinąć kilka razy i powinno trzymać.

    --
    Janusz