    Subject: Re: Jak załatać dziurę w rurze?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 26 Apr 2020 12:01:36 +0200

    W dniu 2020-04-25 o 21:44, Kadar pisze:
    > To się podepnę w temacie. Też cieknie mi rura odpływ od sedesu. Konstrukcja prosta
    wszystko przed wejściem do ściany ale problem w czym innym.
    > Nie mój dom, potrzebuję to na kilka miesięcy, fachowca nie znajdę, jeśli znajdę to
    się nie dogadam, nie chce mi się góry pieniędzy płacić za nie moją partaninę (to
    ewidentnie ktoś sknocił). Właścicielka ma w zasadzie to gdzieś do póki mieszkam to
    jej to nie obchodzi a jeśli nawet to i tak w obecnym czasie nie ściągnie żadnego
    fachowca (zakazy). Mam ograniczone możliwości - sklepy pozamykane (otwarte tylko
    spożywcze). Mam taśmy, i jakieś kleje, trochę folii.
    > Kadar.

    Chciałeś się wyżalić, że cieknie? Czy też pochwalić się, że masz folię i
    jakieś taśmy? A może poinformować, że się lubisz umartwiać wedle zasady
    "na złość mamie, niech mi uszy odmarzną"?

    Bo nie bardzo wiadomo czy mamy współczuć czy gratulować.

    W ogóle rozmawiałeś z właścicielką mieszkania? Jeżeli wynajmujesz
    mieszkanie to jest to w zakresie jej obowiązku, aby usunąć awarię.
    Obawiam się, że z góry założyłeś, że nie będzie chciała z Tobą
    rozmawiać, podobnie jak z góry założyłeś, że nie znajdziesz fachowca, a
    jak znajdziesz to się nie dogadasz, a jak się dogadasz to zedrze z
    Ciebie skórę.

    Jak widać podchodzisz do wszystkiego bardzo pretensjonalnie, a jesteś
    zwykłym leniem, bo nawet nie chce Ci się opisać dokładniej z czym masz
    problem, ani też zrobić jakichś zdjęć, a oczekujesz pomocy. Tylko nie da
    się zdalnie pomóc komuś nie wiedząc co się dzieje i gdzie się leje, a
    lać się może, bo mogła puścić uszczelka lub się poluzować, albo też rura
    pękła lun skorodowała.

    Nie wiemy nawet czy jest to rura z  tworzywa sztucznego, twarda, sztywna
    czy elastyczna karbowana, czy też rura żeliwna. Każde z tych uszkodzeń
    wymaga innego potraktowania, a czasami najtańszym i najskuteczniejszym
    sposobem okazuje się wymiana elementu na nowy, który można kupić za
    10-15zł w markecie budowlanym.

    Ale żeby cokolwiek doradzić trzeba to widzieć i dociec co się stało i
    gdzie leży problem.