  • Data: 2011-06-07 20:38:36
    Temat: Re: Jak zmniejszyć obroty silnika wentylatora?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ism1j0$649$1@news.onet.pl...

    > Nieszczelności układu nie dało się przewidzieć...

    Ciężko mówić o nieszczelności - taki układ siłą rzeczy nie jest szczelny i
    chyba nie ma nawet takiej potrzeby na dolocie.

    > Ale zadanie z tematu wątku wykonaliśmy. Kolega
    > chciał osłabić wentylator. Osłabiony został, a skutki
    > wyszły jakie wyszły. Na falowniku za 1000zł też
    > by taka kicha była...

    Ano.
    Ale kusi mnie jeszcze zabawa samym wentylatorem.
    Ten kondensator który pokazywałeś to ile może kosztować i gdzie kupić?
    W serwisach pralek, czy jakichś sklepach z częściami?
    Będzie na 110 V?