  • Data: 2011-06-08 09:10:12
    Temat: Re: Jak zmniejszyć obroty silnika wentylatora?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-07 22:38, Cavallino pisze:
    > Ale kusi mnie jeszcze zabawa samym wentylatorem.
    > Ten kondensator który pokazywałeś to ile może kosztować i gdzie kupić?
    kilka zł

    > W serwisach pralek, czy jakichś sklepach z częściami?
    w sklepach z częściami agd/rtv, w serwisie też może sprzedadzą

    > Będzie na 110 V?
    Nie masz szukać na 110v, dla bezpieczeństwa masz dać na co najmniej 250V
    AC, a nawet jak będzie na 400V to też się nic nie stanie (to jest jego
    napięcie maksymalne które go nie przebija, a nie przewidywane napięcie
    pracy, może pracować przy każdym napięciu mniejszym niż to podane).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173