  • Data: 2009-03-18 07:07:14
    Temat: Re: Jak zrobic kominek z plaszczem wodnym ze zwyklego
    Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

    > (...)

    > powiedz mi z łaski swojej, dlaczego to jest idiotyczny pomysł? może
    > jakiś link z adresem do argumentów merytorycznych lub kilka coś
    > wnoszących do tematu zdań od siebie?

    ..ludzie nie zdają sobie sprawy jak to jest niebezpieczne, a szczególnie jakieś
    domowe sposoby to graniczy z nieodpowiedzialnością. Każde elektroniczne czujniki
    i zabezpieczenia mogą się zepsuć a wtedy grozi Ci wybuch w salonie. Trochę
    wyobraźni...siedzisz sobie z dziećmi, oglądacie bajkę na dobranoc, a tu nagle
    jak nie...lepiej sobie tego nie wyobrażać. Za te grosze, które na tym
    zaoszczędzisz??. Jak ukończysz dom to wystarczy Ci 2,5t eko do ogrzania i
    ciepłej wody to jest ok. 300pln/m. Paląc w kominku musisz spalić 2 m3 drewna/m,
    więc wychodzi prawie to samo. A jak się napier...isz !. Pzdr