  • 11. Data: 2012-04-01 09:45:42
    Temat: Re: Jaką farbę wybrać na klatkę schodową?
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-03-30 08:53, Jokto pisze:
    > O jaką farbę Ci chodzi?
    > Olejna nie, w sensie, że nie farba rozpuszczalnikowa tylko emulsyjna?
    > Jacek
    >
    > Myślałem żeby zastosować farbę lateksową może silikonową.
    > Potrzebuje konkretnego producenta i nazwę dobrej sprawdzonej farby która
    > miała by pełnić funkcję lamperii.

    Jeśli chcesz coś odpornego to weź marmolit. Nie da się po tym mazać
    długopisem i jest odporne na zarysowania.

    U mnie w najbardziej uczęszczanym korytarzu w bloku się sprawdza.

    M.

  • 12. Data: 2012-04-01 09:46:19
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-03-30 16:52, Marek Dyjor pisze:

    > jakiś tynk natryskowy. byle nie szorstki.

    Jak będzie szorstki to się nie da pomazać :-)

    M.

  • 13. Data: 2012-04-01 09:57:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M. wrote:

    > Jak będzie szorstki to się nie da pomazać :-)

    jak będziesz płącił potem odszkodowania za uszkodzone ubrania i otarcia
    skóry to możesz dać szrostki.

  • 14. Data: 2012-04-01 15:14:35
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-04-01 09:57, Marek Dyjor pisze:

    > jak będziesz płącił potem odszkodowania za uszkodzone ubrania i otarcia
    > skóry to możesz dać szrostki.

    Zapomniałeś dodać ":-)" do wypowiedzi.

    Jakoś elewacje budynków są szorstkie i nikt nie płaci odszkodowań.

    M.

  • 15. Data: 2012-04-01 17:01:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M. wrote:

    > Zapomniałeś dodać ":-)" do wypowiedzi.
    >
    > Jakoś elewacje budynków są szorstkie i nikt nie płaci odszkodowań.

    to teraz sie zastanó czym sie różni elewacja domu od elewacji na klatce
    schodowej.

  • 16. Data: 2012-04-01 19:02:22
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-04-01 17:01, Marek Dyjor pisze:

    > to teraz sie zastanó czym sie różni elewacja domu od elewacji na klatce
    > schodowej.

    Ma tylko 4m szerokości? Chyba nie ma tak grubych ludzi :-)

    M.

  • 17. Data: 2012-04-01 19:03:12
    Od: "M." <...@n...pl>

    > to teraz sie zastanó czym sie różni elewacja domu od elewacji na klatce
    > schodowej.

    A tak a propos - proponowałem marmolit, który jest szorstki ale nie na
    tyle by się o niego obcierać

    M.

  • 18. Data: 2012-04-02 06:45:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M. wrote:

    > A tak a propos - proponowałem marmolit, który jest szorstki ale nie na
    > tyle by się o niego obcierać

    Tak całkiem serio...

    to warto uważać aby powierzchnia nie była jak gruby papier ścierny. W klatce
    w moim bloku taki dali da ściany i naprawdę można sobie było uszkodzić
    ubranie albo zedrzeć do krwi skórę z ciała.

    Kiedyś też coś takiego widziałem u kogoś w mieszkaniu, normalny horror.

  • 19. Data: 2012-04-02 15:49:23
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A śladów (dziur) od pie...nięcia meblami itp. nie ma?

    -----