    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka grubość folii na chudy beton ?
    Date: Tue, 17 Nov 2009 20:14:39 +0100

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:hdpom2$27r8$1@news2.ipartners.pl...

    > Szybkie pytania:
    > 1) Jaką grubośc folii i ile warstw zastosowaliście do podłogi na gruncie
    > pomiędzy podkładem betonowym i styropianem ?
    > 2) Czy przejmować się zgrubieniami i szorstkością podkładu, czy np. podsypywać
    > jeszcze folię piaskiem ?

    U siebie dawałem dwie warstwy po 0,5 z wywinięciem na ścianę który obciąłem na
    równo ze styropianem. Każda sciana stoi na podwójnie złozonej papie na lepiku a
    papa wystaje poza obrys ściany +/-20cm.
    Ale decyzja i tak zalezy od właściwości gruntu poniżej, wysokości wód, wysokości
    posadowienia bydunku. U mnie chudziak w najniższym miejscu jest 40cm ponad
    rodzimy grunt. Cała glina pod chudziakiem na głębokość 60-80cm jest wybrana i
    zastąpiona pospołą a dom wokół oddrenowany na dwóch poziomach.

    Marek