    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka linka do oświetlenia
    Date: Tue, 26 Jan 2010 15:53:57 +0100

    Użytkownik "piechur" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hjmgfu$s0v$1@inews.gazeta.pl...

    > Połączenia sprawdzałem kilka razy. Poza tym jeżeli byłby problem ze
    > stykiem to chyba nie byłoby tak, że najbliższa lampka świeci, następna
    > świeci już trochę słabiej a następna już w ogóle.
    Niee, to byłby spadek napięcia na przewodzie

    > A jak zostawię tą ostatnią to też sama słabo świeci. Myślałem, że to
    > transformator ale mam dwa i oba dają taki sam efekt. Lampka podłączona na
    > przewodzie miedzianym 1,5mm2 świeci jak trzeba.

    > Może w takim razie trzeba na coś zwracać uwagę przy kupowaniu takiej
    > zwykłej linki? :) Może ktoś coś podpowie?
    Na rezystywność przewodu.

    A jaką średnice tej linki kupiłeś ? Posprawdzaj sobie napięcia na
    transformatorze i poszczególnych lampkach.
    Odłaczaj od najdalszych i zobaczysz czy ta najbliższa zacznei CI się
    przywoicie świecić

    Moze masz kłopot ze stykiem przy podłaczniu tego przeowdu do transformatora
    ?