  • Data: 2018-11-03 09:26:21
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 02 Nov 2018 21:50:37 +0100, Adam wrote:
    > Moja stara używka Boscha jest taka wredna, że jak jej się źle ułoży
    > ubranie i ma (a raczej może mieć) duże bicie, lub też jak stoi krzywo -
    > to wredne bydle nie uruchomi wirowania.

    Moja (budżetowa) pralka idzie nawet krok dalej - jak wyczuje że ma źle
    ułożone w brzuszku, to potrafi sobie poukładać równo, kręcąc raz w jedną,
    raz w drugą aż do skutku. I dopiero jak wszystko jest cacy to bierze się
    do faktycznej roboty. Żadnego tupania, jeżdżenia po łazience ani bicia
    kafelków. Jak pierwszy raz to zobaczyłem (z 20 lat temu, jeszcze na innej
    pralce) to byłem w szoku, bo wychowany na PRLowskiej pralce żyłem w
    przekonaniu że pralka tak już ma że MUSI żyć własnym życiem.

    Mateusz