  • 1. Data: 2014-06-25 18:40:12
    Temat: Jaki koszt koparki
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Jaki jest kosz pracy za godzinę małej koparki?
    Mam do wykarczowania sporo korzeni i nie wiem, czy zapłacić trzem silnym
    z kilofami albo pójść w mechanizację.
    Jacek
    PS
    Małopolska, żadne DC

  • 2. Data: 2014-06-25 19:59:12
    Temat: Re: Jaki koszt koparki
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest kosz pracy za godzinę małej koparki?
    > Mam do wykarczowania sporo korzeni i nie wiem, czy zapłacić trzem silnym z
> [...]

    Ja płaciłem za małą koparkę gąsienicową 65zł/h + 30 zł za dojazd na budowę.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2014-06-25 20:03:41
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-25 19:59, Max pisze:
    > Ja p?aci?em za ma?? kopark? g?sienicow? 65z?/h + 30 z? za dojazd na budow?.
    Dzięki, w tym układzie mechanizacja wyjdzie taniej i szybciej.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-06-25 20:17:18
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:53aafb6d$0$2155$65785112@news.neostrada.pl,
    *Jacek* <J...@o...pl> typed:
    > Jaki jest kosz pracy za godzinę małej koparki?
    > Mam do wykarczowania sporo korzeni i nie wiem, czy zapłacić trzem silnym
> [...]

    Roznie to jest, ceny od 60 do 80 zł/godz. pracy.

  • 5. Data: 2014-06-26 09:34:06
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 25.06.2014 18:40, Jacek pisze:
    > Jaki jest kosz pracy za godzinę małej koparki?
    > Mam do wykarczowania sporo korzeni i nie wiem, czy zapłacić trzem silnym
> [...]

    zastanów się czy aby na pewno brać małą koparkę.. widziałem jak taka się
    męczyła z jednym korzeniem z pół godziny, a konar nie był jakiś solidny,
    ot jakieś ~25cm średnicy. Najpierw koparka dokopała się do korzenia,
    potem męczyła się aby wyrwać z każdej strony korzeń idący dalej w głąb,
    przy tej operacji jak próbowali wyrwać/przechylić wystający kikut cała
    koparka się przechylała, no jak pisałem pół godziny na korzeń.
    Zwykła koparko ładowarka, mająca jeszcze rekina z przodu(dodatkowa
    szczęka na łyżce, którą może coś złapać i ścisnąć) takim drzewkiem
    zajmowała by się z 5 minut, łącznie z posprzątaniem po sobie.

    Więc jak masz więcej niż kilka korzeni to bierz większą koparkę za
    ~90zł/h(Rybnik) a i czasem idzie wytargować taniej. Koparka sama
    przyjedzie bo może jeździć po ulicach, więc i z jej dowozem mniej cyrków..

  • 6. Data: 2014-06-26 09:50:44
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.06.2014 09:34, Albercik pisze:

> [...]
    > ~90zł/h(Rybnik) a i czasem idzie wytargować taniej. Koparka sama
    > przyjedzie bo może jeździć po ulicach, więc i z jej dowozem mniej cyrków..

    o znalazłem jakieś filmiki:
    minikoparka:
    http://www.youtube.com/watch?v=OiBITDaB1jA

    dorosła koparka:
    http://www.youtube.com/watch?v=L0bKKITPjlA
    //tu jest co prawda obrotówka(110zł/h), ale widać różnicę, choćby w
    średnicy pnia i długości filmików...

  • 7. Data: 2014-06-26 09:53:44
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.06.2014 09:50, Albercik pisze:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=L0bKKITPjlA
    > //tu jest co prawda obrotówka(110zł/h), ale widać różnicę, choćby w

    a tu koparko ładowarka z rekinem:
    http://www.youtube.com/watch?v=7H_kWhFXAVI

  • 8. Data: 2014-06-26 09:56:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 09:50:44 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    > o znalazłem jakieś filmiki:
    > minikoparka:
    > http://www.youtube.com/watch?v=OiBITDaB1jA

    Minikoparka minikoparce tez nie rowna. Ta z filmu nie ma nawet 1,5t :)
    Mini o wadze 3-4t zachowywalaby sie zupelnie inaczej ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2014-06-26 09:57:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 09:50:44 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    Ale zeby nie bylo ogolnie to sie zgodze - do wyrywania pni lepiej wziac
    duzy sprzet - bedzie znacznie szybciej i niewiele drozej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2014-06-26 12:37:27
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-25 18:40, Jacek pisze:
    > Jaki jest koszt pracy za godzinę małej koparki?
    > Mam do wykarczowania sporo korzeni i nie wiem, czy zapłacić trzem silnym
    > z kilofami albo pójść w mechanizację.
    Dzięki wszystkim za info. Już wykopane.
    Koparka była nie mini tylko mała, coś większego, niż Ostrówek.
    Stówka za dojazd i całość roboty plus wyrównanie.
    A dlatego zależało mi na małej, bo wjazd mam niezbyt obszerny i duża by
    nie wjechała.
    Jacek