  • 1. Data: 2014-06-24 22:32:35
    Temat: Jezioro
    Od: k...@g...com

    Czy jak zostanie poświęcone jezioro to cała woda jaka w nim jest będzie wodą
    święconą?

  • 2. Data: 2014-06-24 22:33:24
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Jun 2014 13:32:35 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Czy jak zostanie poświęcone jezioro to cała woda jaka w nim jest będzie
    > wodą święconą?

    NTG pl.misc.bajki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-06-24 22:36:50
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 czerwca 2014 22:33:24 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > NTG pl.misc.bajki
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Mója wina moja wina moja bardzo wielka wina. Na religii jakieś smutasy się zadomowiły
    to chciałem podkręcić emocje.

  • 4. Data: 2014-06-24 22:39:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.06.2014 22:33, masti pisze:

    > NTG pl.misc.bajki

    Fakt, aczkolwiek praktyczne doświadczenie niejakiego Jakuba Wędrowycza
    wykazało, że woda święcona się nie rozcieńcza i nawet kilka jej kropli
    uświęca całe jezioro. Boruta doświadczył tego na własnej skórze ;)

  • 5. Data: 2014-06-24 23:24:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Czy jak zostanie poświęcone jezioro to cała woda jaka w nim jest będzie
    >wodą święconą?

    zieeew. Spróbuj inaczej -dlaczego nauka nie może wyjasnic cudów.

    b.

  • 6. Data: 2014-06-26 11:10:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czy jak zostanie poświęcone jezioro to cała woda jaka w nim jest będzie
    > wodą święconą?

    Nie, jezioro będzie wodą _poświęconą_ (czyli będzie mogło służyć jako
    wspomagacz do modlitwy - tak jak obrazki krzyże i inne dewocjonalia). Aby
    było wodą _święconą_ i mogło być używane do święcenia innych rzeczy należy
    odprawić odpowiedni rytuał (modlitwa i gesty).

    W praktyce nie ma to znaczenia woda zwykła, poświęcona i święcona maja
    identyczne właściwości z punktu widzenia praktyki budowlanej. Wszystkie trzy
    są tak samo korozjogenne, tak samo sprawdzają się w produkcji zaprawy i
    betonu i tak samo mogą służyć do pielęgnacji betonu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2014-06-26 11:44:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 11:10:19 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > W praktyce nie ma to znaczenia woda zwyk�a, po�wi�cona i �wi�cona maja
    >
    > identyczne w�a�ciwo�ci z punktu widzenia praktyki budowlanej. Wszystkie trzy
    >
    > sďż˝ tak samo korozjogenne, tak samo sprawdzajďż˝ siďż˝ w produkcji zaprawy i
    >
    > betonu i tak samo mog� s�u�y� do piel�gnacji betonu.

    Jednak jest pewna różnica, użycie wody święconej usuwa diabelskie nierówności i
    szatańskie szpary.

    --
    ZZ@priavate

  • 8. Data: 2014-06-27 23:38:15
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > zieeew. Spróbuj inaczej -dlaczego nauka nie może wyjasnic cudów.

    Bo ich nie ma, nie istnieją :-)

  • 9. Data: 2014-06-28 08:54:15
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-06-27 23:38, kiki pisze:

    > "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Bo ich nie ma, nie istnieją :-)

    Istnieją.
    Weźmy taki przykład:
    Pewnego, pięknego dnia Kogutek zaczyna pisać z sensem na grupach
    dyskusyjnych ....
    tak, tak, wiem, że jest to nierealne, ale gdyby tak się stało to byłby
    właśnie "cud" :)

  • 10. Data: 2014-06-28 09:53:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ich nie ma, nie istnieją :-)

    Aaaaa, a te nierozkładające sie zwłoki to mistyfikacja :) Musi spisek...

    b.