  • 821. Data: 2014-07-20 14:48:58
    Temat: Re: Jezioro
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 14:03:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > domyslam sie ze "na lepsze" w odniesieniu do kk to rozumiemy calkiem odmiennie :-)
    >

    > ide ogladac f1
    >

    > b.

    Jak to sobie wyobrażasz? Odmiennie to by musieli przykazania zniknąć. Oni mają
    doktrynę której nie mogą zmienić bo przestaną być tym kim są. Mogli by się
    przekształcić w ruch społeczny. Ale to potrzeba z trzystu lat i nie mają tyle kasy
    żeby to przetrzymać. Do tego z wielu w miarę opanowanych kiedyś miejsc ( Afryka)
    wypierani są przez Islam. Akcje kościoła może teraz kupić tylko desperat.

  • 822. Data: 2014-07-21 23:58:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-19 10:26, uzytkownik pisze:

    > Ja niestety nie mogę Ci tego obiecać, bo uważam, że z głupotą należy
    > walczyć.
    > Pozdrawiam.

    No a co u zony w zwiazku z tym? :-)

    Pozdro.. TK

  • 823. Data: 2014-07-22 00:03:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-20 14:03, Budyń pisze:

    > domyslam sie ze "na lepsze" w odniesieniu do kk to rozumiemy calkiem odmiennie :-)
    >
    > ide ogladac f1

    Ogladasz f1? A juz myslalem, ze tylko ja. :-))

    Pozdro.. TK

  • 824. Data: 2014-07-22 08:21:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 00:03:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ogladasz f1? A juz myslalem, ze tylko ja. :-))

    ogladam - nawet pakiet w ipli nabylem. Ale rozumiem ludzi ktorzy nie ogladaja -
    czasem mozna zasnac :) Wczoraj bylo fajnie.

    Ale ale - ogladam tez motury w motoGP. Tam zwykle nie ma nudy - w zaszlym roku
    debiutant w klasie motogp wygrał - w tym roku wygral wszystkie co do jednego wyscigi.
    Co za sezon :)

    b.

  • 825. Data: 2014-07-25 20:51:12
    Od: Author Instinct <a...@g...com>

    W dniu 24.06.2014 22:32, k...@g...com pisze:
    > Czy jak zostanie poświęcone jezioro to cała woda jaka w nim jest będzie wodą
    święconą?

    No i nareszcie ta grupa ma do dyskusji coś co nie przekracza jej poziomu
    wiedzy technicznej...

  • 826. Data: 2014-08-08 12:43:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 09:24:34 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Wiekszosc ksiezy jest naprawde ok, ale niektorzy robia krecia robote - to jest
    >problem.

    Np.:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/14-5-tys-zl-miesieczn
    ie-dla-abp-glodzia/qc128