  • 811. Data: 2014-07-19 10:26:13
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-19 09:39, Budyń pisze:

    > do mnie sie nie wysilaj - jak wiesz do dyskusji potrzebuje osoby kulturalnej

    Masz rację, że nie powinienem więcej z Tobą dyskutować, dlatego od teraz
    będę tylko komentował głupoty,

    > I uczciwej w dyskusji.

    tym bardziej, że tego Ci właśnie brak.

    > Ja nie mam zamiaru analizowac czy w tym zdaniu mowisz prawde, manipulujesz czy
    wrecz klamiesz.
    > Szkoda, bo poczatek byl niezly.

    Tylko dlatego, że z góry zakładasz, że kłamię.
    Typowa, moherowa postawa. wszyscy kłamią, Jaruzelski i to zdrajca i
    agent moskiewski, Wałęsa to agent i podpierdalacz. Każdy niewierzący to
    zły człowiek, stosujący antykoncepcję i mordujący dzieci oraz starców,
    zwolennik Lenina i Stalina. Jedyni prawi ludzie to Katolicy, a Kościół
    mówi tylko prawdę.

    Tym się właśnie różnimy, że ja zakładam, że każdy ma dobre intencje, a
    jeżeli coś mi nie pasuje to sprawdzam.
    Ty natomiast z góry zakładasz, że Twój oponent kłamie i ma złe intencje,
    dlatego nie musisz już tego sprawdzać.

    > pozdrawiam i miedzy nami eot
    > b.

    Mam nadzieję, że dotrzymasz słowa i już więcej nie będziesz odpisywał na
    moje posty.
    Ja niestety nie mogę Ci tego obiecać, bo uważam, że z głupotą należy
    walczyć.
    Pozdrawiam.

  • 812. Data: 2014-07-19 21:13:37
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    uzytkownik napisał(a):
    [...]
    > Po pierwsze nie "standart" tylko "standard".
    [...]
    > Myślałem, że mnie jasny szlak trafi,

    Po drugie: nie "szlak" tylko "szlag".
    :)

  • 813. Data: 2014-07-19 21:39:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 14:10:17 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Zdajesz sobie sprawę że dałeś linka do artykułu w którym prawie wszystkie >obrazki
    to rysunki?
    Do zwłok dostępu nie mam. Gdybym miał to bym Tobie udostępnił do badania;)
    >Nie ma w artykule żadnych informacji że zwłoki poddano badaniom. Cud jest >wtedy
    kiedy nauka nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego dana rzecz się >dzieje. Jak na
    razie wszystkie zbadane cuda okazały się oszustwem.
    Pewnie masz rację. Ja tam nie wiem czy cud czy nie cud podlinkowałem tylko artykuł. A
    odnośnie badań- tydzień temu z Pragi wrócilem- przy okazji spaceru podsłuchałem jak
    przewodnik pewnej grupie opowiadał o Janie Nepomucenie- podobno kilka razy badano
    jego zwłoki i podobno cud. Ale pisze to co facet gadał- jak kto chce to w necie niech
    zweryfikuje.
    O jednyym cudzie w rodzinie pisałem wyżej-niewierzacy z bardzo negatywnuym
    nastawieniem do kleru podobno na łożu śmierci się nawrócił. Świadków nie mam pisze co
    pleban gadał. A że człowiek był w wielkich bólach i pod działaniem morfiny i innych
    świnstw to może i plebanowi potwierdzxił co ten tam chciał.

  • 814. Data: 2014-07-19 22:11:32
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-19 21:13, zbigi pisze:

    > [...]
    > [...]
    >
    > Po drugie: nie "szlak" tylko "szlag".
    > :)

    Nie "szlag" tylko "Schlag", jeżeli już chodzi o ścisłość :)

  • 815. Data: 2014-07-19 22:32:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 21:39:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    http://tygodnik.onet.pl/wlasnym-glosem/dwa-miliony-w
    iernych-nie-odeszlo-z-kosciola-raczej-wyemigrowalo/l
    p07y
    Tą instytucję niszczą jej funkcjonariusze.
    Ale np Budyń nie zauważa tego że największym problemem kościoła dzisiaj sa jego
    własni funkcjonariusze.

  • 816. Data: 2014-07-19 23:09:05
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 22:32:32 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    >
    > Tą instytucję niszczą jej funkcjonariusze.
    >
    > Ale np Budyń nie zauważa tego że największym problemem kościoła dzisiaj sa jego

    Ta instytucja to relikt przeszłości. Nikt jej nie niszczy. Ona żyje i jest na etapie
    bezpośrednio przed śmiercią. Robi jeszcze rzuty na taśmę w stylu wybrać przywódcę z
    rejonu w którym dobrze się trzyma. Te wszystkie afery to wynik degeneracji jaką
    przechodzi przed zakończeniem działalności. Ta instytucja nie jest i nigdy nie była
    przygotowana na działalność w XXI wieku. Na dodatek kończy się w niej kasa. Niby jest
    ogromnym posiadaczem ziemskim. Ale to złudne bogactwo. Próba sprzedaży w celu
    zdobycia pieniędzy na bieżącą działalność spowoduje ogromne spadki cen ziemi i
    nieruchomości. Fanów przez to jej nie przybędzie. Kościół wpadł w pułapkę własnego
    bogactwa. Żeby je utrzymać potrzebuje pieniędzy których nie ma a to co ma jest
    niesprzedawalne.

  • 817. Data: 2014-07-20 09:24:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 22:32:32 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ale np Budyń nie zauważa tego że największym problemem kościoła dzisiaj sa jego
    własni funkcjonariusze.

    czynniki niekorzystne sa i z zewnatrz i wewnetrzne. Co do wewnetrznych to ja
    wlasciwie moge sie z toba zgodzic. Wiekszosc ksiezy jest naprawde ok, ale niektorzy
    robia krecia robote - to jest problem.

    b.

  • 818. Data: 2014-07-20 09:36:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 23:09:05 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Ta instytucja to relikt przeszłości.

    felietony w wyborczej mozesz pisac, takie slowa latwo napisac - uzasadnic znacznie
    trudniej, takie tam zyczeniowe myslenie. Tak samo mozna napisac na rodzina jest
    reliktem przeszlosci. Pieniadz, hodowla zwierzat, naprawde cokolwiek mozesz wynalezc
    a beda ludzie ktorzy temu przyklasna.

    >Nikt jej nie niszczy.

    oto pelny obiektywizm :-)

    >Na dodatek kończy się w niej kasa.

    hehe, moze nawet i na lepsze wyjdzie :)

    b.

  • 819. Data: 2014-07-20 13:43:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 09:36:39 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    reliktem przeszlosci. Pieniadz, hodowla zwierzat, naprawde cokolwiek mozesz wynalezc

    Nie wyjdzie na lepsze. To rozbudowana instytucja. W Polsce kilkadziesiąt tysięcy
    ludzi musi dostać pieniądze, mieszkanie. Trzeba utrzymać nieruchomości kupić benzynę
    prąd i gaz, zapłacić podatki. Jak w Polsce ilość wiernych utrzymujących kościół
    spadnie jeszcze trochę to znajdzie się on na krawędzi kryzysu finansowego. W tej
    chwili spadek wiernych jest spory i nic nie wskazuje że coś się zmieni. Doszło do
    ciekawej sytuacji. Socjalizm wzmacniał kościół. Jak się skończył to nikomu nie chce
    się do niego chodzić bo nie ma przeciwko czemu protestować chodząc do kościoła. Gdyby
    góra kościoła potrafiła przewidzieć taką sytuację to dzisiaj I sekretarzem byłby
    jakiś Miler albo Kwaśniewski.

  • 820. Data: 2014-07-20 14:03:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 13:43:26 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Nie wyjdzie na lepsze.

    domyslam sie ze "na lepsze" w odniesieniu do kk to rozumiemy calkiem odmiennie :-)

    ide ogladac f1

    b.