  • 491. Data: 2014-07-10 21:40:03
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-10 11:04, Maniek4 pisze:
> [...]
    > Poglad wyrazilem, a Ciebie i tak nikt nie przekona.

    > Zacytuje Ci to co pisze w tej dyskusji Uzytkownik:
    > "Wśród znajomych wiem o kilku przypadkach dokonania aborcji. Jedna z
    > kobiet wiem, że dokonała już kilkakrotnie. Wszystkie te, o których wiem,
    > są i były mężatkami kiedy zaszły w ciąże, raczej zaszły w ciąże ze
    > swoimi mężami.
    > Jak myślisz? Czy te aborcje powiększyły statystyki legalnie
    > przeprowadzonych aborcji?"
    >
    > Jezeli to jet prawda, to jestem przerazony. Chyba, ze Uzytkownika
    > znajomi to stali bywalcy oddzialu psychiatrycznego.

    gdyby nie współczesna medycyna - nie urodziłoby się w ogóle.

    > I zabijac tez swoich rodzicow np? Gwalcic nastolatki tez?
    > Nie mieszaj w to Boga. To ludzkie zlo, a nie Bog.

    przeczytaj stary testament zanim znowu powypisujesz takie głupoty. bóg
    akurat uśmiercił najwięcej istnień :)

    > Tobie sie tak wydaje.

    a tobie jak się wydaje? :)

    > Dziecko zmarlo, wiec na te pytania odpowiedz sobie sama. Ja odpowiedzi
    > nie znam.

    > Relatywizujesz cos, co wydaje sie logiczne. Ja uwazam, ze lepiej jak
    > taka informacja bedzie przed, a nie pozniej zdziwienie.

    co wydaje ci się logiczne? szpital pisze, ze w pełni realizuje kontrakt
    z nfz.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 492. Data: 2014-07-10 22:09:54
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-09 09:59, Ergie pisze:

    > KK mnie mało obchodzi, ale że nie lubię jak ktoś publicznie głosi bzdury
    > (niezależnie czy to o.Rydzyk czy to jakiś nawiedzony czytelnik
    > racjonalisty) to sprostuję:

    > ROTFL. Tak się składa że w różnych krajach różne dni są wolne od pracy
    > - tak aby _większości_ było wygodniej. Nie jest to żaden przywilej
    > żadnego kościoła tylko wola ludu. Idź spytaj niewierzących Czechów czy
    > woleliby mieć wolne 17 sierpnia zamiast 25 grudnia. Zobaczymy co Ci
    > odpowiedzą :-)

    z tego punktu wynika tylko to, że to kk jest uprzywilejowany, i o tym
    była rozmowa. nie o tym, czy to dobrze, że akurat 25 grudnia jest wolny.
    tak trudno to pojąć?

    > A cóż to za przywilej? To jest nazwa własna umowy międzypaństwowej.

    przeczytaj ustawę i nie ośmieszaj się. właśnie konkordat stawia kościół
    na pozycji uprzywilejowanej.

    > Tak jakich ludzie chcieli. Zaiste logika rodem z racjonalisty. Założenie
    > że przy drogach stoją krzyże bo tak chce KK a nie dlatego że tak chcieli
    > ludzie.

    dobrze, że wasz legenda nie głosi, że jezusa powiesili... to byśmy mieli
    wystrój.

    > Jak wyżej

    przede wszystkim jesteśmy Polakami, nie katolikami, ateistami,
    homoseksualistami, kierowcami, rowerzystami. to godło powinno być naszym
    wspólnym symbolem. krzyż nad godłem świadczy o dominacji kk i o tym tu
    rozmawiamy.

    > _Lokalnego_. Ciężko aby wśród tatarów jeździł biskup, wśród katolików
    > pop, a wśród protestantów imam.

    duchowny nie powinien jeździć z policjantami radiowozem. chyba, że w
    kajdankach. konstytucję też przeczytaj.

    > Mniej niż chcieli jej dać.

    możesz dać. na meczet też dasz? bo jak kali ukraść krowę... prawda?

    > Ten kto płaci innym służbom. Kapelan w wojsku nie jest dlatego że on się
    > tam pcha tylko dlatego że żołnierze chcą by tam był.

    on tam będzie niezależnie od tego, czy chcą. nawet niezależnie od tego,
    czy oni tam są. to jest działanie na szkodę naszego kraju.
    http://wyborcza.pl/1,76842,7085046,Wojska_nie_ma__ka
    pelani_sa.html
    http://ryfinski.blog.pl/tag/kapelani-wojskowi/

    > Ten kto pobiera podatki.

    nie, ten kto je płaci. nie masz pojęcia o czym mówisz. to jest
    przerażające.
    dlaczego im?

    bo w Polsce nie ma biednych i głodnych dzieci, więc finansowanie
    fanaberii kk jest polską racją stanu.

    > Płacą. Ale to chyba nie zarzut wobec nich? BO dlaczego maja płacić skoro
    > ktoś już od tych pieniędzy podatek zapłacił?
    > Dlaczego jak idę z kolegami na piwo i się składamy a później jeden idzie
    > i kupuje to jest ok. A jak się wierni jakiegoś kościoła składają na
    > imprezę to już trzeba zapłacić podatek? Dlaczego jakikolwiek kościół
    > miałby płacić podatek od składek wiernych którzy już zapłacili podatek
    > dochodowy?

    no, idąc tym tokiem myślenia, to dlaczego mają w ogóle płacić, nawet
    zryczałtowany?
    http://jaksar.wordpress.com/2013/02/17/jak-kosciol-k
    atolicki-zdziera-kase/

    >[...]

    reszty mi się nie chce. kto umie czytać i myśleć, sam się doszuka. i
    długo szukać nie będzie.

  • 493. Data: 2014-07-10 22:52:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
    > a tak merytorycznie - uważasz, że miejsce na modlitwę jest w szkole?

    moze byc jesli mlodziez chce -absolutnie i calkowicie na ochotnika. Gdyby
    ktos kogos zmuszal bede protestowal razem z tobą.

    > wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie - czy chciałbym, żeby moje
    > dziecko szwendało się po szkole podczas zajęć bez właściwej opieki?

    w szkolach ktore znam religia jest ustawiona na poczatku lub koncu. A i tak
    dostepna jest swietlica.

    > chazan doprowadził tylko i wyłącznie do tego, że to dziecko żyło w
    > męczarniach i zmarło w męczarniach.

    gdyby je wyskrobal to tez by umarlo w meczarniach - gdzie tu widzisz zysk
    aborcji? Zdaje sie ze dobro dziecka jest ci obojetne a chodzi ci wylacznie o
    swobode w ewentualnym wyskrobaniu sie.

    > szpital pisze, że w pełni realizuje kontrakt nfz. co więcej, bezczelnie
    > pisze to nadal. nie kłam więc.

    tak pisze? no to kłamie, bo wyłącznie leczy a nie zabija.

    > chore jest stanowisko kościoła. to ludzkie cierpienie i ludzki dramat.
    > dramat dziecka.

    co jest wazniejsze - trauma matki czy smierc dziecka? Moze ty uznajesz ze
    wolisz zabic, niz sie zle poczuc.

    > czyli byłoby czyste? może twój brak empatii to wynik tego, że w życiu
    > przeczytałeś tylko jedną książkę, akurat tę niewłaściwą.
    > a może tylko ci o niej opowiedzieli?

    jedna ksiazke? ja naraz czytam ze trzy :) Co do empatii - chetnie bym
    gwalcicieli stlukl, tu mozesz liczyc na moja pomoc. Natomiast dziecko nie
    jest winne niczemu, zatem kara smierci jest jakby nieco przesadzona.

    > to nie ty zachodzisz w ciążę, nieprawdaż? nie ty ponosisz
    > odpowiedzialność.

    nooo, nigdy w ciazy nie bylem, to przenikliwe :) Ale za ciaze mojej zony to
    ja ponosze odpowiedzialnosc. Oczywiscie wszystkie klopoty psychofizyczne,
    ciezar porodu to jej zasluga. Wielka sprawa! Naprawde wielki szacun dla
    kobiet!

    > czy pycha nie jest jednym z grzechów głównych? na razie wiesz lepiej,
    > czego chciałby bóg. a to się zazwyczaj leczy...
    > może twój bóg, gdyby istniał, nie chciałby takiego cierpienia dla tych
    > ludzi?

    mój Bóg niepozwala zabijac niewinnych, prosta sprawa. Twoim problemem jest
    ze w Niego nie wierzysz, ale wymyslilas jaki powinien byc by tobie bylo
    dobrze. Tak to nie dziala.

    > momencik... nie ma mózgu, nie myśli, nie czuje, nie ma świadomości więc
    > jest człowiekiem czy nie jest?

    Jest. Ino chorym.

    b.

  • 494. Data: 2014-07-10 23:22:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 22:52:29 +0200 osobnik zwany Budyń napisał:

    > Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > moze byc jesli mlodziez chce -absolutnie i calkowicie na ochotnika.
    > Gdyby ktos kogos zmuszal bede protestowal razem z tobą.

    ROTFL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 495. Data: 2014-07-10 23:23:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 21:29, ikka pisze:

    > czyli jednak nie przeczytałeś ustawy, jaką jest konkordat.
    > przeczytaj, a potem się wypowiadaj.

    Nie przeczytalem, bo jak pisalem jestem dosc zajetym czlowiekiem. Moze w
    weekend jak znajde chwile to przejrze. Nie mniej jednak ktos wskazywal
    tu na traktat akcesyjny UE, ktory zdaje sie wzbudza mniej kontrowrsji, a
    sadze ze jednak bardziej wplywa na nasze ustawodawstwo. Czy on mi sie
    podoba? Nie, ale wiekszosc zdecydowala inaczej i ja tu z tego powodu nie
    pieniacze o slimakach zbieranych na karte wedkarska, uboju rytualnym,
    limitach na polowy dorsza, produkcji mleka, limitach CO2, czy normach
    spalania samochodow, ktore to powoduja, ze koszty utrzymania z tym
    zwiazanie rosna czasami niemal geometrycznie. Ta tematyka moim zdaniem
    powinna zatroskanych umowami miedzypanstwowymi bardziej angazowac.

    Pozdro.. TK

  • 496. Data: 2014-07-10 23:25:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 10:37:02 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > argumentow. Ja wiem dlaczego, bo temu nie da sie zaprzeczyc. Zobacz co
    > sie dzieje w Palestynie i Izraelu. A Ty katlikow nazywasz fanatykami.

    i ty uważasz to za konflikt religijny? To jeszce dużo się musisz nauczyć

  • 497. Data: 2014-07-10 23:34:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 21:35, ikka pisze:

> [...]
    > zapominać. demokracja to również poszanowanie praw mniejszości.
    > za słownikiem języka polskiego:
    > demokracja
    > 1. <<ustrój polityczny, w którym władzę sprawuje społeczeństwo poprzez
    > swych przedstawicieli; też: państwo o takim ustroju>>
    > 2. <<forma organizacji życia społecznego, w której wszyscy uczestniczą w
    > podejmowaniu decyzji i szanują prawa i wolność innych ludzi>>
    > 3. <<partia popierająca rządy i idee demokratyczne>>
    >
    > problemem jest to, że kk i jego wyznawcy nie szanują praw i wolności

    Problemem jest, ze mniejszosc chce narzucac wiekszosci to co jej sie
    podoba. Przyklad? Chocby krzyz w sejmie. Wiekszosc go chce a ma robic
    jak mniejszoc chce? Krzyz w zaden sposob nie ogranicza wolnosci
    mniejszosci, a argument ten jest nader czesto podnoszony.
    Uzytkownik podnosi jeszcze temat antykoncepcji, ktora wogole go nie
    dotyczy. Program w tv? No sorry. Mam znacznie wieksza alergie na
    reklamy, a jakos na swiat sie nie obrazam. Wiekszosc argumentow to
    niestety taka plaszczyzna. Wiec ja nie uwazam, ze kosciol kogos
    ogranicza. Religia w szkolach? No pewnie gdzies tam jest problem z
    zagospodarowaniem czasu. Ale czemu kilka osob na kilkadziesiat pewnie ma
    oczekiwac, ze dla nich reszta sie ulozy? Nie uwazasz, ze to byloby nieco
    dziwne?

    Pozdro.. TK

  • 498. Data: 2014-07-10 23:40:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 23:35:49 -0700 osobnik zwany Budyń napisał:

    > Wiekszosc okresla zasady. To sie nazywa demokracja.

    ta większość, która krzyczy, że jest dyskryminowana?

  • 499. Data: 2014-07-10 23:45:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-10 21:36, ikka pisze:

    > katolicy są już tylko krok za nimi.

    Ja mysle, ze ateisci sa krok za nimi.
    W naszym kraju mniejsosci sa wyjatkowo traktowane. Dla niektorych stawia
    sie nawet tablice z nazwami ulic w ich jezyku. Nikt nikogo nie
    przesladuje. Za to Wy (w domysle ateisci) najchetniej zamknelibyscie nas
    w domach i kosciolach, bo niby czemu mamy obnosic sie z przekonaniami,
    akceptujac jednoczesnie takie dziwactwa jak wystepy na eurowizji. Nawet
    taki estetyczny gniot w tym fanatycznym podobno kraju przechodzi bez
    wiekszego echa, wiec co tu komu zarzucasz?

    Pozdro.. TK

  • 500. Data: 2014-07-10 23:51:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    > Ja mysle, ze ateisci sa krok za nimi. W naszym kraju mniejsosci sa
    > wyjatkowo traktowane. Dla niektorych stawia sie nawet tablice z nazwami
    > ulic w ich jezyku. Nikt nikogo nie przesladuje.

    nie, zupełnie nie. Każdy pedał może chodzić po ulicy, księża nie kopia
    dzieci na lekcjach religii

> [...]
    > dziwactwa jak wystepy na eurowizji. Nawet taki estetyczny gniot w tym
    > fanatycznym podobno kraju przechodzi bez wiekszego echa, wiec co tu komu

    bez echa tylko co chwila ktoś o nim mówi.