    From: ikka <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Thu, 10 Jul 2014 21:40:03 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl> <lphrl3$547$1@node2.news.atman.pl>
    <lpjjrb$s90$1@usenet.news.interia.pl> <lpke76$uev$1@node1.news.atman.pl>
    <lplkud$c0s$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2014-07-10 11:04, Maniek4 pisze:
> [...]
    > Poglad wyrazilem, a Ciebie i tak nikt nie przekona.

    > Zacytuje Ci to co pisze w tej dyskusji Uzytkownik:
    > "Wśród znajomych wiem o kilku przypadkach dokonania aborcji. Jedna z
    > kobiet wiem, że dokonała już kilkakrotnie. Wszystkie te, o których wiem,
    > są i były mężatkami kiedy zaszły w ciąże, raczej zaszły w ciąże ze
    > swoimi mężami.
    > Jak myślisz? Czy te aborcje powiększyły statystyki legalnie
    > przeprowadzonych aborcji?"
    >
    > Jezeli to jet prawda, to jestem przerazony. Chyba, ze Uzytkownika
    > znajomi to stali bywalcy oddzialu psychiatrycznego.

    gdyby nie współczesna medycyna - nie urodziłoby się w ogóle.

    > I zabijac tez swoich rodzicow np? Gwalcic nastolatki tez?
    > Nie mieszaj w to Boga. To ludzkie zlo, a nie Bog.

    przeczytaj stary testament zanim znowu powypisujesz takie głupoty. bóg
    akurat uśmiercił najwięcej istnień :)

    > Tobie sie tak wydaje.

    a tobie jak się wydaje? :)

    > Dziecko zmarlo, wiec na te pytania odpowiedz sobie sama. Ja odpowiedzi
    > nie znam.

    > Relatywizujesz cos, co wydaje sie logiczne. Ja uwazam, ze lepiej jak
    > taka informacja bedzie przed, a nie pozniej zdziwienie.

    co wydaje ci się logiczne? szpital pisze, ze w pełni realizuje kontrakt
    z nfz.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.