    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Thu, 10 Jul 2014 23:34:12 +0200
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b58b25$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp5tc1$585$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b6ca5a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp773o$1hb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b72e38$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp8bq9$g0d$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcf376$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpj1es$j1m$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bdd723$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lplivf$7i7$1@usenet.news.interia.pl> <lpmpub$n5$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2014-07-10 21:35, ikka pisze:

    > demokracja to nie tylko głos większości, o czym obaj z ergim raczycie
    > zapominać. demokracja to również poszanowanie praw mniejszości.
    > za słownikiem języka polskiego:
    > demokracja
    > 1. <<ustrój polityczny, w którym władzę sprawuje społeczeństwo poprzez
    > swych przedstawicieli; też: państwo o takim ustroju>>
    > 2. <<forma organizacji życia społecznego, w której wszyscy uczestniczą w
    > podejmowaniu decyzji i szanują prawa i wolność innych ludzi>>
    > 3. <<partia popierająca rządy i idee demokratyczne>>

> [...]

    Problemem jest, ze mniejszosc chce narzucac wiekszosci to co jej sie
    podoba. Przyklad? Chocby krzyz w sejmie. Wiekszosc go chce a ma robic
    jak mniejszoc chce? Krzyz w zaden sposob nie ogranicza wolnosci
    mniejszosci, a argument ten jest nader czesto podnoszony.
    Uzytkownik podnosi jeszcze temat antykoncepcji, ktora wogole go nie
    dotyczy. Program w tv? No sorry. Mam znacznie wieksza alergie na
    reklamy, a jakos na swiat sie nie obrazam. Wiekszosc argumentow to
    niestety taka plaszczyzna. Wiec ja nie uwazam, ze kosciol kogos
    ogranicza. Religia w szkolach? No pewnie gdzies tam jest problem z
    zagospodarowaniem czasu. Ale czemu kilka osob na kilkadziesiat pewnie ma
    oczekiwac, ze dla nich reszta sie ulozy? Nie uwazasz, ze to byloby nieco
    dziwne?

    Pozdro.. TK