  • Data: 2018-01-05 13:33:49
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2018 o 09:05, ToMasz pisze:

    > nie bierz tego co napiszę do siebie, ale takie zachowanie jest dla nas
    > powszechne i - moim zdaniem - jest źródłem wielu problemów. upieramy się
    > aby mieć 100%, nawet 101% wymagań, bez względu na cene, albo nawet mając
    > świadomość że za duuużo mniej (mniej niż połowę) możemy osiągnąć 90%
    > sukcesu. Stąd - jak najbardziej na tej grupie- nie potrafimy powiedzieć
    > jaki dom jest najtańszy. Rządzącym nawet przez myśl nie przeszło jak
    > pomóc polakom w budowie tanich domów, tanimi rozwiązaniami budowlanymi,
    > ale pomysły jak dopłacać frankowiczom - istnieją.

    Ja na razie przećwiczyłem kilka tanich routerów oraz ciut droższego
    ASUSa Rt Ac 1200+G.
    Moja niechęć do mnożenia punktów dostępowych wynika z tego, że żona
    będzie marudzić: dlaczego w kuchni ma się łączyć z X a w pokoju z Y.
    Mi to za wiele nie przeszkadza.
    Ponadto uodporniłem już się na to, że z czasem pojawiają się lepsze
    rozwiązania. Teraz bym takiej chałupy, jak mam nie budował, ale wtedy
    (1989) była inna sytuacja. To, co wydawało się wtedy dobrym wyborem
    teraz już nie za bardzo jest fajne. Mimo wszystko mam kilka rozwiązań,
    które nadal działają (m.in. brama wjazdowa "zrób to sam" z 1990).
    Jacek