  • Data: 2018-01-05 19:58:37
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack pisze:

    > Z ciekawości sprawdziłem Argentynę. Rzeczywiście, jest lepiej niż z
    > ustawioną Polską, ale i tak nic lepszego od Kanady nie znalazłem
    > (różnica między Argentyną a Kanadą to nawet więcej niż 10 punktów dBm)

    Jakoś mi ta Argentyna utkwiła w pamięci, dawno temu przy jej pomocy
    rozwiązałem problem łączności w dużym domu na odludziu. Ale fakt,
    Kanada może być lepszym wyborem. Oczywiście jest to tylko odpowiedź
    wprost na pytanie -- router z *silnym* radiem. Nie mniej ważne jest
    też *czułe* radio. A także regionalne ustawienia po drugiej stronie,
    czyli w urządzeniach komunikujących się z routerem -- bo przecież tu
    wszystko jest symetryczne.

    --
    Jarek