  • Date: Thu, 05 Aug 2010 07:56:31 +0200
    From: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki sposob na odrywajaca sie farbe?

    W dniu 2010-08-04 23:56, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Odcinam niektore narozniki tasma w czasie malowania dwoma roznymi kolorami.
    > Mimo dokladnego odpylania i gruntowania biala farba, po pomalowaniu i
    > odrywaniu na mokro wraz z tzw. profesjonalna tasma malarska w niektorych
    > miejscach odkleja sie rowniez farba na ktora naklejona byla tasma. Takie
    > miejsca pozniej trzeba uzupelniac finiszem, pedzle mokre i ogolnie nerwy.
    > Macie jakies opracowane sposoby na takie sytuacje, co robie zle?

    ooo...
    znam to bardzo dobrze. Przerabiałem to zaledwie dwa tygodnie temu
    malując cały parter w domu.
    Przetestowałem wszelakie taśmy i powiem Ci że:

    - tasmy Tesa odrywają farby tak samo jak inne papierowe :) Owszem są
    niezłe bo nie namakają dobrze się kleją i ładnie przylegają ale i tak
    oderwiesz z farbą. Stosowałem tą o najsłabszym kleju.

    - odrywanie na mokro gówno daje

    Rozwiązanie jakie w końcu znalazłem.

    W Castoramie zupełnie przypadkowo znalazłem taśmę malarską firmy Serix
    http://www.serix.pl/produkty_m.htm

    Okazała się genialna!!
    Jest idealnie cienka - z folli więc całkowicie nieprzemakalna. Ma bardzo
    słaby klej w postaci wąskich niteczek. Odrywa się bajecznie lekko bez
    najmniejszego uszkodzenia powłoki pod nią.

    Polecam Ci tą taśmę z całą odpowiedzialnością. Będziesz zadodwolony. Mi
    to tyle krwi napsuło, że jak odkryłem tą taśmę to oszalałem ze szczęścia.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...