    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki sposob na odrywajaca sie farbe?
    Date: Thu, 5 Aug 2010 10:04:26 +0200

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    news:4c5a5290$1@news.home.net.pl...

    > ooo...
    > znam to bardzo dobrze. Przerabiałem to zaledwie dwa tygodnie temu malując
    > cały parter w domu.
    > Przetestowałem wszelakie taśmy i powiem Ci że:
    >
    > - tasmy Tesa odrywają farby tak samo jak inne papierowe :) Owszem są
    > niezłe bo nie namakają dobrze się kleją i ładnie przylegają ale i tak
    > oderwiesz z farbą. Stosowałem tą o najsłabszym kleju.
    >
    > - odrywanie na mokro gówno daje

    Najlepsze jest to, ze jak odcinasz dwie sciany, jedna bardzo ciemna a druga
    jasna i z tej jasnej oderwiesz tasme z farba a sciana przy tym jest bardzo
    nasloneczniona. Czyli trzeba zaciagnac jeszcze raz gladz, potem ja dotrzec
    znow pomalowac odcinajac ponownie tasma ale na drugiej scianie, ktora po
    docieraniu wyglada jak po wojnie i prawde mowiac nalezaloby ja przemalowac
    ponownie odcinajac tasma. Przy odrywaniu tasmy z drugiej sciany znow zonk,
    bo i z drugiej sciany zeszla farba. Po dotarciu i pomalowaniu tego samego
    dnia to juz nie wyschnie, wiec mamy roboty dziesieciominutowej na tydzien, a
    walki ciagle mokre. Zalamka.

    > Rozwiązanie jakie w końcu znalazłem.
    >
    > W Castoramie zupełnie przypadkowo znalazłem taśmę malarską firmy Serix
    > http://www.serix.pl/produkty_m.htm
    >
    > Okazała się genialna!!

    Dzieki poszukam tego, niestety Castoramy w okolicy brak. :-(

    Pozdro.. TK