  • 1. Data: 2010-09-23 09:51:42
    Temat: Jaki zestaw hydroforowy do domu?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Podpowiedzcie jaki macie zestaw hydroforowy w domu jednorodzinnym rodzina 4
    osoby 2 łazienki, ogród itd. Jak wam sie to spisuje, za czym warto się
    rozejrzeć i co kupić a czego unikać?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-09-23 20:58:14
    Temat: Re: Jaki zestaw hydroforowy do domu?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > osoby 2 łazienki, ogród itd. Jak wam sie to spisuje, za czym warto się

    mam doświadczenie z jednym zestawem :-)
    Omnigena JY1000, wystarcza dla domku z dwoma i pół mieszkańcami (ktoś
    tu mi ubliżał, że z takim, to tylko do ogródka kwiatki podlewać...),
    dla ciebie myślę, że za mały jeśli w jednym czasie w dwóch łazienkach
    będzie prysznic, pralka, zmywarka, a o zraszaczach przy tej pompie
    zapomnij,
    druga sprawa, jak chcesz to wszystko umieścić poza domem, w studni z
    kręgów (ja tak mam), to raczej potrzebna będzie pompa głębinowa, bo
    zwykła, chociaż z nierdzewki, padła po dwóch latach, jak padnie druga,
    to zamieniam na głębinową o podobnej wydajności, zresztą zależy jak
    głęboko masz wodę, bo może tylko głębinowa wchodzi w rachubę, no i
    ważna jest wydajność studni, bo jak dasz większą pompę, to wody może
    nie starczyć...
    ale ogólnie firma Omnigena cieszy się dobrą renomą, a w ofercie na
    pewno coś znajdziesz

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-09-25 21:49:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartek pisze:
> [...]
    > rodzina 4 osoby 2 łazienki, ogród itd. Jak wam sie to spisuje, za czym
    > warto się rozejrzeć i co kupić a czego unikać?

    Ja wybrałem rozwiązanie w postaci pompy zanurzeniowej (powszechnie i
    błędnie ;) nazywanej głębinową - to ledwie 10m) sterowanej wyłącznikiem
    ciśnieniowym podłączonym do zwykłego zbiornika hydroforowego 300l.

    I chyba jest to optymalne.