  • 1. Data: 2010-09-24 07:43:12
    Temat: ocieplenie piwnicy styrodurem - jak to dobrze wykonać?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, kompletnie nie znam się na temacie ocieplania. Wszystko wygląda
    prosto, ale życie mnie już nauczyło, w takim wypadku trzeba się
    przyjrzeć dokładniej :)

    Pytam Was o know-how.. o wszelkie wskazówki wykonawcze i rzeczy które
    trzeba wiedzieć, a które nie przychodzą tak z marszu do głowy. A do
    głowy przychodzą mi na razie takie pytania:

    1. jak radzić sobie z nierównościami i załamaniami ścian - przecinać
    płyty w miejscu zagięcia ściany, docinać je i składać, czy zmieniać
    grubość płyty jakąś tarką?

    2. czy sklejać i uszczelniać boczne powierzchnie płyt? (jeszcze nie wiem
    czy będą proste czy fazowane)

    3. czy można zasypywać ten styrodur od razu gruntem (glina z
    kamieniami)? Jeśli tak to jak wykończyć strefę nad gruntem?

    4. a może jednak obłożyć go folią kubełkową? Jeśli tak to w którą stronę
    kubełki?

    mile widziane własne doświadczenia i wskazówki.

    --
    PZDR
    Shaman