  • Data: 2009-03-05 15:49:44
    Temat: Re: Jakie największe płytki ceramiczne?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy przycinał te płytki, gumówką?
    >
    > ja bym facetowi co robi za 30 zeta nie dał płytki za 200 do ręki. chyba
    > ze to jest hobbysta co robi dla przyjemności.

    U mnie kafelkarz robil schody za 35zl/m^2. I zrobil to swietnie. Moglbym
    go kazdemu polecic. I chyba mu sie oplacalo, bo na dobrego samarytanina
    nie wygladal.
    Jak czekal az plytki przeschna i nie mogl kontynuowac to jechal do kogos
    innego cos konczyc. Widac mu sie oplacalo, wbrew temu co tu madrale
    wykonawcy pisza o jezdzeniu samochodem, wysylaniu pracownikow itd. No
    ale jak sie pracuje dla siebie to wyglada to nieco inaczej niz jak sie
    jest zarozumialym szefem, ktory pisze wlasnie takie pierdoly o psuciu
    rynku, a swoim pracownikom placi stawke nawet nizsza niz ta "psujaca rynek".

    > ale fakt zę sa tacy co psują rynek robiąc za półdarmo.

    Wiesz, nie mam nic przeciwko, ze ktos bierze ile chce, normalne prawa
    rynku. Ale jesli ktos mowi o psuciu rynku to jest to takie samo pierd...
    jak mowienie przez inwestora, ze wykonawca jest zdzierca.

    > oczywiście facet ci wystawił fakturę VAT za robotę?

    A co cie to obchodzi? Ze skarbowki jestes?