  • 1. Data: 2009-03-05 07:23:57
    Temat: Jakie największe płytki ceramiczne?
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    Cześć.
    Z jakimi największym płytkami ceramicznymi się spotkaliście?
    Z przeznaczeniem na ścianę, chciał bym by jeden z boków miał przynajmniej
    50-60cm.
    Są takie wielkie?

    --
    __________________________________________MAT_______

  • 2. Data: 2009-03-05 07:38:50
    Temat: Re: Jakie największe płytki ceramiczne?
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

> [...]
    > Z jakimi największym płytkami ceramicznymi się spotkaliście?
    > Z przeznaczeniem na ścianę, chciał bym by jeden z boków miał przynajmniej

    Zobacz na Paradyża kolekcje Trovan, Sensual, Mistral...

    Bez problemu.. i zawsze można też położyć na ścianę płytkę podłogową...
    wtedy bez problemu 60x60 da rade :)

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 3. Data: 2009-03-05 07:59:52
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    są na pewno nawet o rozmiarze 120x60

    QbaB

  • 4. Data: 2009-03-05 08:17:20
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Lagoda pisze:
> [...]
    > Z jakimi największym płytkami ceramicznymi się spotkaliście?
    > Z przeznaczeniem na ścianę, chciał bym by jeden z boków miał

    180x60 ale to byly plytki (plytki???) jakiejs wloskiej firmy, sciagane
    za zamowienie za jakies koszmarne pieniadze z wloch - mysle ze jakies 2
    lat temu.

    szwagier

  • 5. Data: 2009-03-05 08:17:48
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gonvi9$i38$1@news.onet.pl...

    > Zobacz na Paradyża kolekcje Trovan, Sensual, Mistral...

    Mam płytki Sensual, bardzo ładnie wyszły. Mam pomarańczowe i niebieskie.

  • 6. Data: 2009-03-05 08:28:30
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Mam płytki Sensual, bardzo ładnie wyszły. Mam pomarańczowe i niebieskie.

    Zazdroszcze... :-)... te przejścia kolorów... i jakość..

    Niestety jak będę się budował to chyba za drogie... mimo że sam jestem
    dystrybutorem paradyża... :-(

  • 7. Data: 2009-03-05 11:47:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    sam mam 60x90 ceramica saloni

  • 8. Data: 2009-03-05 12:26:54
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > sam mam 60x90 ceramica saloni

    jaka jest grubość płytek przy takich rozmiarach?
    Na ile upierdliwe/łatwiejsze jest zakładanie takich
    płytek w stosunku do "tradycyjnych" rozmiarów?

    Pzdr
    Darek

  • 9. Data: 2009-03-05 12:27:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Znajoma na ścianie w kuchni (dwupokojowe nowe mieszkanie od spółdzielni w bloku na
    parterze, w przecietnej okolicy) dała płyty marmurowe (a może jakiś konglomerat?) na
    oko ze 80x240 cm ułozone pionowo.
    I na to poszły szafki kuchenne :-//
    To było 8 lat temu.
    Niektórzy mieli za dużo pieniędzy...
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-03-05 12:55:35
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jaka jest grubość płytek przy takich rozmiarach?
    > Na ile upierdliwe/łatwiejsze jest zakładanie takich
    > płytek w stosunku do "tradycyjnych" rozmiarów?

    grubości nie pamiętam ale majster kładł 2-3 płytki dziennie, były kładzone na
    styk bez fugi i musiały być bardzo dokładnie
    bardzo ciężkie w obróbce, a wiercenie dziur w nich to tak z godzinka i 3 wiertła
    na dziure :)