  • 1. Data: 2009-03-04 23:07:38
    Temat: Kto poleci architekta? - szkieletowy/drewniany
    Od: K <k...@g...com>

    Witam!

    Polecicie mi dobrego architekta, który wykona projekt indywidualny domu
    szkieletowego lub drewnianego? Chciałbym aby architekt miał
    doświadczenia z tego typu domami, potrafił doradzić i nie kosztował
    fortuny. Budowa miałaby być w mazowieckim, ale nie przeszkadza mi aby
    architekt był gdzieś dalej.

  • 2. Data: 2009-03-05 01:28:34
    Temat: Re: Kto poleci architekta? - szkieletowy/drewniany
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tego typu domami, potrafił doradzić i nie kosztował fortuny. Budowa
    > miałaby być w mazowieckim, ale nie przeszkadza mi aby architekt był gdzieś

    Zapraszam do mnie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-05 13:25:57
    Od: p...@i...pl

    On 5 Mar, 00:07, K <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > doświadczenia z tego typu domami, potrafił doradzić i nie kosztował
    > fortuny. Budowa miałaby być w mazowieckim, ale nie przeszkadza mi aby

    http://www.polskadrewniana.pl/ zajrzyj na te strone. Wiele swietnych
    projektow i architekt ze smakiem.

    pzdr
    krzychut

  • 4. Data: 2009-03-05 19:04:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 5 Mar, 00:07, K <k...@g...com> wrote:

    >http://www.polskadrewniana.pl/ zajrzyj na te strone. Wiele swietnych
    >projektow i architekt ze smakiem.

    Taaa, chyba bym sie zaplakal, gdybym w takim smaku mial mieszkac.

  • 5. Data: 2009-03-05 21:18:37
    Od: K <k...@g...com>

    HANA pisze:
    > Zapraszam do mnie

    Ktoś z grupowiczów z projektów Hana korzystał?

  • 6. Data: 2009-03-05 21:24:21
    Od: K <k...@g...com>

    p...@i...pl pisze:

    > http://www.polskadrewniana.pl/ zajrzyj na te strone. Wiele swietnych
    > projektow i architekt ze smakiem.

    A korzystałeś, czy tylko znasz?
    No i te domy wyglądają dobrze np. w grubych balach. Obawiam się, że ja
    będę musiał podejść do budowy bardziej budżetowo.

  • 7. Data: 2009-03-05 21:25:38
    Od: K <k...@g...com>

    Ghost pisze:
    > Taaa, chyba bym sie zaplakal, gdybym w takim smaku mial mieszkac.

    Pijesz do wyglądu z zewnątrz (tu kwestia gustu - mi się coś takiego
    podoba), czy rozplanowania wnętrza (tu widzę te same mankamenty co we
    wszystkich gotowych projektach)?

  • 8. Data: 2009-03-06 00:28:55
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > A korzystałeś, czy tylko znasz?
    > No i te domy wyglądają dobrze np. w grubych balach. Obawiam się, że ja
    > będę musiał podejść do budowy bardziej budżetowo.

    Napisz konkretnie co potrzebujesz i o co ci chodzi, bo czytajac posty troche
    sie pogubilem...
    Kazdy projekt jest inny tak jak klient, z jednym idzie gladko jak po masle a
    z innym jak po grudzie.
    Jesli ci zalezy na dobrym szkieletowym budynku to raczej szukaj konstruktora
    z takim doswiadczeniem,
    Architektowi wsio rawno z czego jest dom, a diabel tkwi jak zwykle w
    szczegolach.
    Robilem mase adaptacji z typowej technologii na szkielet i przy okazji
    zawsze byla daptacja.
    popatrz moze jednak po typowych projektach (wyglad)
    a srodek (rozplanowanie) i technologie zrob w ramach adaptacji.
    i gdzie w mazowieckim to ma byc?
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 9. Data: 2009-03-06 08:12:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pijesz do wyglądu z zewnątrz (tu kwestia gustu - mi się coś takiego
    > podoba), czy rozplanowania wnętrza (tu widzę te same mankamenty co we
    > wszystkich gotowych projektach)?

    Na zewnatrz.