  • 1. Data: 2009-03-04 18:58:34
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Jeszcze to:

    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5081873410149889314

    To jest niezawibrowany beton !!! To jest RAK w betonie, fuszerka, że aż
    gryzie w oczy !!!!
    Czy oni nie używali wibratora?

    Ja wiem czemu masz kłopoty z fundamentami, bo ci pewnie nie zagęścili betonu
    i beton ci pije wodę jak gąbka ! Do bani z taką robotą.

  • 2. Data: 2009-03-04 19:30:42
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja wiem czemu masz kłopoty z fundamentami, bo ci pewnie nie zagęścili
    > betonu i beton ci pije wodę jak gąbka ! Do bani z taką robotą.

    Kiki, wez Ty nie strasz ludzi. Perspektywy nie widzisz?? Skali??
    To jest pet i dziura najwyzej jednego centymetra. Wyobrazasz sobie nie tak
    dawne budowle i te calkiem dawne, kiedy betonu w ogole nie wibrowano, a
    budynki maja sie dobrze?? Co niektorych wzielo na te cuda na kiju?

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-03-04 19:38:16
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > dawne budowle i te calkiem dawne, kiedy betonu w ogole nie wibrowano, a
    > budynki maja sie dobrze?? Co niektorych wzielo na te cuda na kiju?

    Stały na suchym.
    Ale wielu ma problemy z rozchodzeniem się ścian, bo ławy nie trzymają, a
    stojąc w wodzie się przełamują i masz ściany popękane. Poczytaj na innych
    forach co wyprawiają budowlańcy.
    Przecież widzę, że powierzchnia betonu nie wygląda jak powinna i ide o
    zakład, że strop mu przeciekał jak sie rozpadało w trakcie budowy.
    Ja akurat wibrowania pilnowałem.

  • 4. Data: 2009-03-04 19:59:42
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Stały na suchym.

    Wenecja na przyklad. :-)
    Ale te kilkaset lat temu wibrowali elektrycznie dziury w betonie z petami.
    :-))

    > Ale wielu ma problemy z rozchodzeniem się ścian, bo ławy nie trzymają, a
    > stojąc w wodzie się przełamują i masz ściany popękane. Poczytaj na innych
    > forach co wyprawiają budowlańcy.

    Jaki ma wplyw dziura jednego centymetra do grubosci lawy betonowej to ja nie
    wiem, ale od takich katastroficznych wizji bylbym z daleka.

    > Przecież widzę, że powierzchnia betonu nie wygląda jak powinna i ide o

    A jak powinna?? Ma byc zaciagnieta gipsem i przytarta papierem sciernym??
    Popatrz jak wygladaja slupy energetyczne, stropy Zeranskie i kupe innych
    wibrowanych betonowych prefabrykatow. Grube kruszywo nie zawsze chce
    wygladac jak szpachlowane.

    > zakład, że strop mu przeciekał jak sie rozpadało w trakcie budowy.
    > Ja akurat wibrowania pilnowałem.

    Mi przeciekal i jakos wisi bez pekniec juz pare lat. Strop to nie dach.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-03-05 09:21:13
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5081873410149889314

    > To jest niezawibrowany beton !!! To jest RAK w betonie, fuszerka, że aż
    > gryzie w oczy !!!!

    Te jeszcze cie nie slyszeli w Poznaniu - wiecej wykrzynikow.
    Jak juz napisalem w tym topicu - to nie jest zdjecie fundamentu ;) Przy
    robocie z fundamentem bylem osobiscie.

    Masz racje w paru miejscach tego topicu i dzieki za wskazowki./ W niektorych
    jednak hmmm brzmi to jak magia. A juz napewno nie czytasz takich glupot jak
    podpis pod zdjeciem - ewentualnie wyciagasz wnioski typu 'jak nie
    zawibrowali stropu to fundamentu tez pewnie nie' ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 6. Data: 2009-03-05 10:14:08
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 4 Mar, 19:58, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
> [...]
    More#508187341014...

    > To jest niezawibrowany beton !!! To jest RAK w betonie, fuszerka, że aż

    To akurat może być efektem użycia wibratora i.... nieszczelności pod
    spodem (od dołu stropu). Uciekło "mleczko" i drobne frakcje, a duże
    kamolce zostały ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.