  • 1. Data: 2009-03-04 13:09:37
    Temat: wszystko o budowaniu za darmo
    Od: kawex <k...@o...pl>

    Witam
    zapraszam do lektury cyfrowych wydawnictw związanych z budownictwem:

    http://dziennik.nextpress.pl/e-prasa/budownictwo_c10
    13.xml?_offset=10

    dużo ciekawych informacji i to całkowicie za darmo.

    pozdr.
    kawex-cyfrowe wydawnictwa

  • 2. Data: 2009-03-04 13:58:36
    Temat: Re: wszystko o budowaniu za darmo
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kawex" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://dziennik.nextpress.pl/e-prasa/budownictwo_c10
    13.xml?_offset=10

    > dużo ciekawych informacji i to całkowicie za darmo.

    mozna by rzec że prawie darmo ;-)
    trzeba podać swoje dane
    imie, nazwisko, e-mail.
    Z czego napewno to ostatnie
    musi być prawidłowe

    Pzdr
    J23

  • 3. Data: 2009-03-04 14:11:16
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'J23'
    Wpis z dnia 04-03-2009:

    > mozna by rzec że prawie darmo ;-)
    > trzeba podać swoje dane
    > imie, nazwisko, e-mail.
    > Z czego napewno to ostatnie
    > musi być prawidłowe

    Zamówić Ci coś na maila, którego używasz do wysyłania postów na grupę? :)

    --
    TomaSz.

  • 4. Data: 2009-03-04 14:17:58
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > http://dziennik.nextpress.pl/e-prasa/budownictwo_c10
    13.xml?_offset=10

    > dużo ciekawych informacji i to całkowicie za darmo.

    A tak z ciekawości bo mnie to trochę zainteresowało
    mam jednek pytanie - czy wybrane czasopismo ściąga
    się na swój PC czy to jest przeglądanie w sieci.
    W ofercie są również czasopisma płatne, więc chciałbym wiedzieć
    na jakiej zasadzie odbywa się czytanie (ew. drukowanie)
    z uwagi na to że mam internet (GSM) obarczony limitami.

    Pzdr
    J23

  • 5. Data: 2009-03-04 14:54:17
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    kawex <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://dziennik.nextpress.pl/e-prasa/budownictwo_c10
    13.xml?_offset=10

    > dużo ciekawych informacji i to całkowicie za darmo.

    A już myślałem, że można coś zbudować za darmo a to tylko informacje.
    \Echh.

  • 6. Data: 2009-03-04 16:47:21
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    J23 pisze:

    > imie, nazwisko, e-mail.
    > Z czego napewno to ostatnie
    > musi być prawidłowe

    dla tego typu serwisow stworzono np. http://www.no-mail.pl/

    rejestracje zalatwiasz i z glowy

    pozdr

  • 7. Data: 2009-03-05 06:52:48
    Od: kawex <k...@o...pl>

    J23 pisze:
> [...]
    > na jakiej zasadzie odbywa się czytanie (ew. drukowanie)
    > z uwagi na to że mam internet (GSM) obarczony limitami.

    Witam
    ściągasz na swój PC w formie PDF-a albo ZINIO (program do czytania i
    drukowania)

    pozdr.
    kawex

  • 8. Data: 2009-03-06 13:46:24
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Witam
    > ci gasz na sw j PC w formie PDF-a albo ZINIO (program do czytania i
    > drukowania)
    >
    > pozdr.
    > kawex- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Chyba nie do konca. Przez dluzszy czas dostawalem rzeczywiscie
    materialy, nawet zinio sobie w tym celu zainstalowalem. Od oewnego
    czasu za nic nie moge sciagnac czegokolwiek.

    pozdrawiam
    Dy