  • 1. Data: 2009-03-03 14:02:27
    Temat: schody zewnętrzne
    Od: kawex <k...@o...pl>

    Witam
    Mam wylane schody zewnętrzne. Teraz chciałbym ułożyć na nich płytki-
    terakotę. Jakie są zasady układania, chodzi o warstwy. Wystarczy klej i
    płytki czy musi być jakaś izolacja póżniej klej elastyczny i dopiero
    płytki. Chodzi o to żeby po roku czasu nie odskakiwały lub żeby płytki
    się nie kruszyły.

    pozdr.
    artur
    ------
    wszystko o budowaniu:
    http://dziennik.nextpress.pl/e-prasa/budownictwo_c10
    13.xml

  • 2. Data: 2009-03-03 17:52:49
    Temat: Re: schody zewnętrzne
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    kawex <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dopiero
    > płytki. Chodzi o to żeby po roku czasu nie odskakiwały lub żeby

    Schody warto zagruntować, a co do odpadania, to wystarczy, że
    położysz je w sposób szczelny, nie zostawiając pod płytkami
    pustych przestrzeni i DOKŁADNIE fugując. Jesli pod płytki będzie
    w stanie wpływać woda, to nie ma siły, zawsze odpadną. Oczywiście
    fuga i klej najlepiej, gdyby były dostosowane do stosowania
    zewnętrznego.

    J.

  • 3. Data: 2009-03-04 10:31:06
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Tak z ciekawosci , jak sie robi schody zewnetrzne, obudowane ze
    wszystkich stron? Czy w srodku jest pustka czy beton? Jesli jest to
    wysokosc np. 3-4 stopni to takiego betonu troche pojdzie jesli do tego
    powierzchna schodow jest duza to prawie jak fundamenty. jesli zrobi
    sie pustke to beda wydawaly odglos.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-03-04 16:03:08
    Temat: Re: schody zewnetrzne
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Dy <d...@m...com.pl> wrote:
> [...]
    > do tego
    > powierzchna schodow jest duza to prawie jak fundamenty. jesli

    Zwykle jest to zageszczony piasek.

    J.

  • 5. Data: 2009-03-05 11:44:01
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Zwykle jest to zageszczony piasek.
    >
    > J.

    Czyli nie leje sie betonu. Tak jak w fundamentach.

    Pozdrawiam
    Dy