  • 1. Data: 2009-03-03 16:40:01
    Temat: Ile za montaz drzwi garazowych 2,75x 2,15 m ?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    ile moze kosztowac montaz takich drzwi segmentowych z automatyką
    miasto białystok ale ceny chętnie usłysze tez z innych miast
    i czy ktoś wstawiał sam jaki jest stopień trudności takiego montażu?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-03 16:48:51
    Temat: Re: Ile za montaz drzwi garazowych 2,75x 2,15 m ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miasto białystok ale ceny chętnie usłysze tez z innych miast
    > i czy ktoś wstawiał sam jaki jest stopień trudności takiego montażu?

    U nas biorą 250-300zł. Ja wstawiałem sam w miare prosta sprawa.

    Kris

  • 3. Data: 2009-03-03 17:12:48
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    Wrocław
    300-500

    Adi

  • 4. Data: 2009-03-03 21:57:46
    Od: "TomiLee" <t...@w...pl>

> [...]
    > miasto białystok ale ceny chętnie usłysze tez z innych miast
    > i czy ktoś wstawiał sam jaki jest stopień trudności takiego montażu?

    śląskie: 10% wartości

  • 5. Data: 2009-03-04 07:44:29
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomiLee" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > ?l?skie: 10% warto?ci

    Ale za to faktura na 7% (usługa montażu drzwi) a nie na 22%, więc
    teoretycznie powinieneś zyskać 5% (22-7-10) ;)

    Adam

  • 6. Data: 2009-03-04 07:45:14
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Adam pisze:

    > Użytkownik "TomiLee" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale za to faktura na 7% (usługa montażu drzwi) a nie na 22%, więc
    > teoretycznie powinieneś zyskać 5% (22-7-10) ;)
    >
    > Adam
    tylko w budynku mieszkalnym
    w garażu wolnostojącym już nie

    michal