  • 31. Data: 2009-03-05 22:26:47
    Temat: Re: Jakie największe płytki ceramiczne?
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Boombastic" napisał w wiadomości

    > Dokładnie o te przejścia się rozchodzi. Wyszło super, bo zacząłem od
    > podłogi beżowej i pierwszej warstwy na dole beż i potem przejscie od
    > najjaśnieszych do najciemniejszych w górę. Naprawdę fajny efekt wyszedł,
    > szczególnie w tych pomarańczowych. Do tego jeszcze miejscami mozaika i
    > efekt jest naprawdę ciekawy.

    Jak juz tak sie chwalisz to moze fotki bys zrobil i wrzucil pokazac jak to
    wyszlo ;-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2009-03-05 22:45:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > ehhh a ja bezmyslnie przepisalem, az mnie cos tknelo ale popatrzylem z
    > glupa na przedpiscie........
    > czytanie grup powoduje analfabetyzm wsteczny.....

    Niestety sam mam tak czesto. Widze blad dopiero jak przeczytam, a nie zawsze
    czytam. Glupio tylko jak juz pojdzie, ale co tam sa wazniejsze w zyciu
    rzeczy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2009-03-06 07:19:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    >
    > Niestety sam mam tak czesto. Widze blad dopiero jak przeczytam, a nie
    > zawsze czytam. Glupio tylko jak juz pojdzie, ale co tam sa wazniejsze

    niestety mam pewną przypadłość która powoduje że zdarza mi sie robić błędy i
    literówki szczególnie gdy piszę szybko. Jak potem sprawdzam to sie sam
    dziwię jak można takie babole wstawić ale nie potrafię nad tym zapanować.

  • 34. Data: 2009-03-06 08:54:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > dziwię jak można takie babole wstawić ale nie potrafię nad tym zapanować.

    Najwazniejsze, zeby na temat pisac, zreszta nikt Ci nic nie wypomina co komu
    do tego?

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2009-03-11 11:08:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A po co?
    Nie znasz limitu zwolnienia podmiotowego z VAT od 01.01.2009 r.?
    Masz wiekszy przychód??
    JaC

    -----

  • 36. Data: 2009-04-28 17:25:42