  • Data: 2019-05-17 08:11:21
    Temat: Re: Jakie przyjac ugiecie podlogi OSB
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5cdda74a$0$534$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dla płyty OSB 22mm maksymalny rozstaw podpór to 60 cm. Dla płyty 18mm jest
    > to 40 cm.

    A skąd masz taką regułę? Pytanie czy ktos to wykoncypowal ze wzgledu na
    komfortowe uzytkowanie wlasnie. Przelicze sobie na jakie ugiecie to sie
    przeklada i dam znac.
    Generalnie nie chcialbym zeby podloga byla za gruba ze wzgledu na
    ograniczona wysokosc poddasza i kazdy centymetr sie liczy. Planuje 1x25mm ;
    chce uniknac podwojnych plyt np 2x22, rowniez ze wzgledu na ciezar, zawsze
    to z pol tony mniej na 40m2.