  • Data: 2010-12-29 12:32:01
    Temat: Re: Jedna czy dwie tyaryfy
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:iff84d$2uk2$1@news2.ipartners.pl...
    >I po to aby zaoszczędzić miesięcznie 30zł miałbym kupować stado zegarów
    >sterujących nie spać po nocach bo trzeba zmywać, prać, wyciągać i
    >porozwieszać bo do rana w pralce zgnije.
    > Ja i cała rodzina mamy zmieniać swoje przyzwyczajenia i komfort życia na
    > gorszy za 30 złotych?
    >
    > Nawet za stówę bym tego nie zrobił.

    Ostatnio sporo bzdur produkujesz.
    W moim przypadku nie kupowałbym żadnych zegarów.
    Tylko przy zmywarce i pralce musiałbym pilnowac aby chodziły w drugiej
    taryfie. zmywarka ma swój programator, pralki tez maja- moja akurat nie ma
    ale nie problem dla żony włączać pranie o 13tej
    A taryfa weekendowa nad która się powaznie zastanawiam oszędności przyniesie
    pewnie jeszcze wieksze jak wyliczyłem. W weekndy więcej ogląda się TV,
    więcej korzystam z elektronarzedzi, w weekendy dużo korzystam z piekarnika.
    W tabelce był błąd za którego wychwycenie dziękuje Michałowi ale pomimo tego
    i tak wychodzi g12taniej jesli jest duży udział odbiorników pracujacych non
    stop
    Kwestia zmiany taryfy wymaga przemyślenie więc m.in po to załozyłem ten
    watek

    No i druga powazniejsz sprawa, w 2012 planuje rozpocząc budowe drugiego domu
    i bardzo poważnie zastanawiam się nad ogrzewaniem go prądem. Wszędzie
    podłogówka i albo elektryczne maty grzejne albo duży bufor grzany w drugiej
    taryfie i podłogówka tradycyjna wodna.
    Koszty ogrzewania zblizone do grzania pewnie a koszty inwestycyjne niższe.
    Temat tez chętnie poddałbym pod dyskusje