  • Data: 2010-12-29 12:36:51
    Temat: Re: Jedna czy dwie tyaryfy
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Gru, 16:24, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisa w wiadomo
    cinews:ifcskl$v7$1@news.onet.pl...> I czekam oczywiscie na wasze spostrze enia i
    zapraszam do dyskusji

    siebiehttp://www.voila.pl/468/t4w4t/

    > I wychodzi e na G12 zaoszczedzi bym ok 30z miesi cznie
    > Na G12W pewnie jeszcze wi cej ale tego nie przelicza em

    Masz tam blad - wszystkie ceny pod G11 mnozysz przez pole G4 w ktorym
    masz cene G12 w dzien. Powinienes mnozyc przez E6 gdzie masz cene G11
    cala dobe. Po korekcie roznica na korzysc G12 wychodzi 7,39 pln :)

    U mnie w vattenfallu na slasku prad kosztuje tyle (wszystko z VAT -
    brutto, "na gotowo"):

    - G11: cala dobe / 0,45 pln + oplata stala miesieczna 8,5 pln
    - G12: w dzien: 0,54 pln, w nocy: 0,29 pln + oplata stala miesieczna:
    10,5 pln
    - G12e: w dzien: 0,48 pln, w nocy: 0,28 pln + oplata stala miesieczna:
    25 pln

    Dolozylem sobie do Twojego arkusza moje ogrzewanie ktore zzera ok 15
    tys kWh na rok - czyli sredniomiesiecznie 1250 kWh, spokojnie 80% z
    tego moge zejsc do tanszej nocnej taryfy - wychodzi 42kWh / dobe, wiec
    wpisze moc 4,2kW i 8h w nocy, 2h w dzien.. Reszta podobnie jak u
    Ciebie.

    Po korekcie cen do moich vattenfallowych wyszlo mi:

    - G11: 691,33 pln, tj. 8295 pln / rok
    - G12: 550,97 pln, tj. 6611 pln / rok
    - G12e: 529,85 pln, tj. 6358 pln / rok

    Mysle ze moglbym nawet sprobowac przejsc na ogrzewanie 100% w II
    taryfie (w ewentualnych kilka bardzo mroznych dni zawsze zostaje
    odpalenie kominka na 3-4h ;-) Wtedy G12e wychodzi 479,45 pln / mc
    czyli 5753 pln / rok. Calkiem fajnie :)

    Ide dzwonic do Vattenfalla o przepiecie na G12e - dzieki za formularz,
    mi sie nie chcialo liczyc a tu widze ze oszczednosci moga byc
    spore :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.