    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Mon, 30 Jun 2014 10:08:58 +0200

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53afe5aa$0$2358$65785112@news.neostrada.pl...
    > 42 tysiące lat temu chyba jeszcze nikt nie umiał balsamować, a zwłaszcza
    > nie umiały tego robić zwierzęta.
    > Zatem ogłośmy tego mamuta świętym.
    > http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawost
    ki,49/miesieczny-mamut-pokazany-swiatu-najlepiej-zac
    howany-okaz-w-historii,41098,1,0.html

    ale rozumiesz slowo fizykochemicznym? Stworzenie bariery beztlenowej w
    niskiej temperaturze jest wlasnie takim zapezpieczeniem.
    A ciala o ktorych ja mowie zadnych zabezpieczen nie maja, w ciepełku leza -
    i nic. Co zreszta docenili komunisci umieszczajac Andrzeja Bobole w muzeum
    przyrodniczym ja przyklad "nienaturalnego" stanu ciała po smierci.

    Ja was rozumiem - religia ateistyczna każe zamknac oczy na fakty ktore sie
    znia kloca. Lewitacja? Zródła historyczne do kosza. Całun turynski? Musi
    falszywka - mimo opinii naukowcow, ktorzy twierdza ze nawet w XX wieku nie
    sa w stanie go skopiowac. I tak dalej. Ale nic sie nie martwcie, po śmierci
    sie przekonacie :) Chociaz moze i troche sie martwic trzeba - nawet general
    ksiedza wezwal...

    > Poza tym w przypadku gron naukowych, często są wywierane presje ze strony
    > kościoła czy też osób wierzących, którzy stanowią jednak

    zgoda - tak mogloby byc. Dlatego do badan dopuszcza sie roznych ateistow,
    zydow ktorzy chetnie by wykazali falszerstwa.

    b.