    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 6 Jul 2014 01:48:44 -0700 (PDT)
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Jezioro
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 4 lipca 2014 18:59:30 UTC+2 użytkownik ikka napisał:
    > no i w Warszawie pod GPW nie można postawić pomnika byka i
    > niedźwiedzia, katolicy protestują, że to niby cielec złoty.

    gdyby chcieli go sobie postawic gdziekolwiek nie bylo by sprawy. Ale nie, koniecznie
    20m od kosciola - celowe dzialanie majace wywolac dym...

    Pani ktora chciala sie wyabortowac w szpitalu o ktorym wszyscy wiedza ze tam sie
    aborcji nie przeprowadza? Gdyby to chciala zrobic skutecznie poszla by tam gdzie
    robia od reki. Czysta prowokacja majac wywolac dym.
    A wiecie ze to dziecko bez czaski jest wynikiem invitro? Gdy sie lekarze odzywali ze
    invitro powaznie zwieksza ryzyko wad genetycznych to zakrzyczeli ich ze sa prawicowy
    mi oszolomami.

    > klauzula sumienia durnych lekarzy mnie nie dotyka? i farmaceutów?
    > lekarz mi odmówi tabletek "po" mimo, że to zgodne z prawem? albo apteka
    > mi nie sprzeda?
    > oczywiście, że mnie dotyka.

    a pomyslalas o tym nieco szerzej? Dziala to mniej wiecej tak:
    -najpierw mlodym ludziom nalezy wpoic ze seks im sie nalezy jak psu micha, za tym
    idzie koniecznosc oslabienia wplywow srodowisk konserwatywnych i poddania mlodych
    stymulujacym bodzcom. Zatem klipy muzyczne ociekajace seksem, pelna dostepnosc
    pornografii, celebryci ktorzy sa znani glownie z "boskiego ciala" i powiekszonego
    biustu.
    -jedziemy dalej - przekaz jest jasny, jestes mloda nowoczesna osoba to powinnas
    uzywac antykoncepcji aby nie bylo "problemu". Jesli sie zapomnisz mamy dla ciebie
    tabletke "dzien po". No ale ze to trzeba zapłacic - no i zaczyna sie KASA.
    Podobno rynek srodkow antykoncepcyjnych jest juz wiekszy niz pozostalych
    farmaceutykow. To jest naprawde duza kasa.
    -raz na jakis czas nie wyjdzie to rozwiazemy "problem" wykonujac aborcje. No ale nie
    za darmo. KASA plynie....
    -po latach uzywania antykoncepcji organizm jest juz tak rozregulowany ze gdy juz
    chcesz zajsc w ciaze to sie nie da. Zatem sprobujmy invitro. Za KASE...
    -pierwsze invitro nie wyszlo, KASA i znow jstes w ciazy.
    -ups, sa watpliwosci odnosnie zdrowia dziecka? no to aborcja (kasa) i kolejne invitro
    (of course KASA)

    i sie kreci, a skupia sie na kobietach. Ikka, czy wobec powyzszego ty naprawde jestes
    przekonana ze przekaz ktory otrzymujesz jest po to abys byla "wolna" czy po to abys
    po prostu co dnia wyskakiwala z kasy?
    A atak na srodowiska konserwatywne jest po czystym dzialaniem biznesowym.
    Spiskowa teoria? Moze i bylaby gdyby nie wyniki finansowe koncernow
    farmaceutycznych...

    b.