  • Data: 2009-01-01 14:35:05
    Temat: Re: KOMIN - wielkie mi co?
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=867
    >
    > Po zalaniu stropu wyciagasz ten szalunek i murujesz na tym dalej komin
    > z cegly :)
    > pozdr.
    > Adam Sz.

    Super, że mogłem to zobaczyć. Ja na raziee wszystko teoretycznie
    poznaje a takie zdjęcie dużo mówi. Chyba już wiem o co chodzi.
    Dzięki, że pokazałeś. Tak swoją drogą myslalem ze takie murowanie
    wyglada troche ladniej, cegly leza rowniotko, zaprawa na swoim miejscu
    i nie wycieka. Cholera musze poogladac budowy na zywo.

    Pozdrawiam
    Dy