  • Data: 2009-01-02 09:42:39
    Temat: Re: KOMIN - wielkie mi co?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Sty, 15:35, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
    [...]
    > Super, że mogłem to zobaczyć. Ja na raziee wszystko teoretycznie
    > poznaje a takie zdjęcie dużo mówi. Chyba już wiem o co chodzi.
    > Dzięki, że pokazałeś. Tak swoją drogą myslalem ze takie murowanie
    > wyglada troche ladniej, cegly leza rowniotko, zaprawa na swoim miejscu
    > i nie wycieka. Cholera musze poogladac budowy na zywo.

    Jezeli chodzi o piony i poziomy to jest perfekt - na zdjeciu wydaje
    sie lukowato ("rybie oko") - efekt aparatu :-) Jezeli chodzi o spoiny
    w tych betonowych bloczkach to rzeczywiscie najladniej nie jest, bo
    bloczki kupilem dziadowskie - tzn. sa super mocne, maja duzo zwiru ale
    nie trzymaly za cholere wymiarow i na kantach czesto mialy "ranty",
    przez co wizualnie nie wyglada to za ciekawie:-) Ale spoko - przeciez
    na to przyjdzie tynk i wszystko zakryje ;-)
    pozdr.

    --
    Adam