  • 1. Data: 2009-01-01 14:35:05
    Temat: Re: KOMIN - wielkie mi co?
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=867
    >
    > Po zalaniu stropu wyciagasz ten szalunek i murujesz na tym dalej komin
    > z cegly :)
    > pozdr.
    > Adam Sz.

    Super, że mogłem to zobaczyć. Ja na raziee wszystko teoretycznie
    poznaje a takie zdjęcie dużo mówi. Chyba już wiem o co chodzi.
    Dzięki, że pokazałeś. Tak swoją drogą myslalem ze takie murowanie
    wyglada troche ladniej, cegly leza rowniotko, zaprawa na swoim miejscu
    i nie wycieka. Cholera musze poogladac budowy na zywo.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2009-01-02 09:42:39
    Od: a...@g...com

    On 1 Sty, 15:35, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
    [...]
> [...]
    > wyglada troche ladniej, cegly leza rowniotko, zaprawa na swoim miejscu
    > i nie wycieka. Cholera musze poogladac budowy na zywo.

    Jezeli chodzi o piony i poziomy to jest perfekt - na zdjeciu wydaje
    sie lukowato ("rybie oko") - efekt aparatu :-) Jezeli chodzi o spoiny
    w tych betonowych bloczkach to rzeczywiscie najladniej nie jest, bo
    bloczki kupilem dziadowskie - tzn. sa super mocne, maja duzo zwiru ale
    nie trzymaly za cholere wymiarow i na kantach czesto mialy "ranty",
    przez co wizualnie nie wyglada to za ciekawie:-) Ale spoko - przeciez
    na to przyjdzie tynk i wszystko zakryje ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2009-01-02 15:02:07
    Od: a...@g...com

    On 1 Sty, 15:35, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Super, że mogłem to zobaczyć. Ja na raziee wszystko teoretycznie
    > poznaje a takie zdjęcie dużo mówi. Chyba już wiem o co chodzi.
    [...]

    Jutro cynke fotke komina - od poddasza po czubek z klinkieru, do
    ktorego dopiero bedzie "przyklejona" sciana, z wypuszczonymi
    cegielkami na przewiazanie, to juz calkiem wszystko bedzie jasne :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2009-01-02 20:08:46
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > ktorego dopiero bedzie "przyklejona" sciana, z wypuszczonymi
    > cegielkami na przewiazanie, to juz calkiem wszystko bedzie jasne :-)

    tyle fotek zebym jeszcze polapal sie o co w tym wszystkim chodzi :)
    Nie ktore zapisalem sobie (jak te z kominem) pewnie bede wpatrywal sie
    jak sroka w kosc jak juz przyjdzie co do czego.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-01-02 20:59:06
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    nie trzymaly za cholere wymiarow i na kantach czesto mialy "ranty",
    przez co wizualnie nie wyglada to za ciekawie:-) Ale spoko - przeciez
    na to przyjdzie tynk i wszystko zakryje ;-)

    Ale jakie mostki cieplne;)))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-01-02 22:05:14
    Od: a...@g...com

    On 2 Sty, 21:59, "kris" <K...@w...pl> wrote:
    > nie trzymaly za cholere wymiarow i na kantach czesto mialy "ranty",
    > przez co wizualnie nie wyglada to za ciekawie:-) Ale spoko - przeciez
    > na to przyjdzie tynk i wszystko zakryje ;-)
    >
    > Ale jakie mostki cieplne;)))

    Jakie tam mostki - calosc w miare rowno "zarapowana" i polozone 15cm
    styro EPS100 :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.