  • 1. Data: 2009-01-01 14:19:38
    Temat: Re: Podłogówka zamiast kaloryferów
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    news:gjgce5$4bo$1@news3.onet...

    > Masz EPS70 na podłodze? :)

    nie, to styropian na podłogi

  • 2. Data: 2009-01-02 11:06:38
    Od: a...@g...com

    On 1 Sty, 15:19, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    > nie, to styropian na podłogi

    Gasper - Platinium Plus:

    http://www.termoorganika.com.pl/produkty/1/7/sciana/
    platinum_plus_%C5%9Bciana/

    To EPS70 na sciany! Na pewno nie masz Gold Plus:

    http://www.termoorganika.com.pl/produkty/2/13/dach_i
    _podloga/gold_plus_dach_i_podloga/

    ?? :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2009-01-02 11:11:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    ?? :)

    na 100% było na opakowaniach napisane podłoga - co do reszty to sie
    rzeczywiście moge mylić, bo zamawiałem równocześnie na ściany i posadzki i oba
    brałem najwyższe modele - na ściany leżał dłużej i tak mi sie utrwaliło, że to
    platinum plus :)

  • 4. Data: 2009-01-02 22:39:05
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote:

> [...]
    > rzeczywiście moge mylić, bo zamawiałem równocześnie na ściany i posadzki i
    > oba brałem najwyższe modele - na ściany leżał dłużej i tak mi sie

    Jeden z drugim dość ciężko pomylić - gold plus jest biały w ciepłe kropki,
    a platinum grafitowo-szary cały ciepły :))

    --
    Bartek