  • 1. Data: 2009-01-01 12:48:35
    Temat: Re: Podłogówka zamiast kaloryferów
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Masz EPS70 na podłodze? :)
    > Ja mam 12cm gold plus termoorganiki. Chętnie dałbym więcej,
    Dlaczego ?
    pzdr.
    rafał

  • 2. Data: 2009-01-02 22:35:26
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "rrr." <d...@w...or> wrote:

    > Dlaczego ?

    Ponieważ, jak prawdopodobnie oceni to część grupowiczów, popadam w lekką
    paranoję jeśli chodzi o przegrody ;-))
    Mam 30cm wełny w dachu, 18 styro z zakładką na ścianie i 12cm w podłodze
    :-))

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2009-01-02 23:33:39
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Ponieważ, jak prawdopodobnie oceni to część grupowiczów, popadam w lekką
    > paranoję jeśli chodzi o przegrody ;-))
    > Mam 30cm wełny w dachu, 18 styro z zakładką na ścianie i 12cm w podłodze

    Wszystko sprowadza sie do jakiegos sensownego zwrotu, moze inaczej,
    pozniejszych mierzalnych korzysci z inwestycji.
    Jedno z moich ulubionych w ekonomii to prawo malejacych przychodow. Polecam
    wszystkim budujacym i nie budujacym.

    Pozdro.. TK