    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: KOMIN - wielkie mi co?
    Date: Fri, 2 Jan 2009 01:42:39 -0800 (PST)
    <gj062q$kot$1@news3.onet> <gjag73$r20$1@inews.gazeta.pl>
    <gjajr8$fdb$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@v...googlegroups.com>
    <gjbnqh$l8i$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@q...googlegroups.com>
    <2...@f...googlegroups.com>
    <5...@i...googlegroups.com>
    <a...@n...googlegroups.com>
    <gjfb7d$4pa$1@news3.onet>
    <9...@x...googlegroups.com>
    <e...@v...googlegroups.com>
    <6...@r...googlegroups.com>

    On 1 Sty, 15:35, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
    [...]
    > Super, że mogłem to zobaczyć. Ja na raziee wszystko teoretycznie
    > poznaje a takie zdjęcie dużo mówi. Chyba już wiem o co chodzi.
    > Dzięki, że pokazałeś. Tak swoją drogą myslalem ze takie murowanie
    > wyglada troche ladniej, cegly leza rowniotko, zaprawa na swoim miejscu
    > i nie wycieka. Cholera musze poogladac budowy na zywo.

    Jezeli chodzi o piony i poziomy to jest perfekt - na zdjeciu wydaje
    sie lukowato ("rybie oko") - efekt aparatu :-) Jezeli chodzi o spoiny
    w tych betonowych bloczkach to rzeczywiscie najladniej nie jest, bo
    bloczki kupilem dziadowskie - tzn. sa super mocne, maja duzo zwiru ale
    nie trzymaly za cholere wymiarow i na kantach czesto mialy "ranty",
    przez co wizualnie nie wyglada to za ciekawie:-) Ale spoko - przeciez
    na to przyjdzie tynk i wszystko zakryje ;-)
    pozdr.

    --
    Adam