    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kafelkowanie ceny
    Date: Sun, 8 Nov 2009 21:58:11 +0100

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hd7apb$pgg$1@inews.gazeta.pl...
    > Ile średnio płacicie za kafelkowanie i w jakich rejonach Polski?
    >
    > Mój kafelkarz woła 60pln/m2
    > Przy czym jest (jak na razie) średni.

    No właśnie dobry temat :).
    Ja chece położyć 40m2 gresu w salonie podłoga równiutka.
    Jeden koleś powiedział że 50 zł/m2 z fugowaniem.
    Do tego cokół od 8-10 zł za sztukę! :).

    Kafelki w kuchni pas miedzy szafkami kafelek 10x10 krzyknał 120 zł/m2
    normalnie bierze 150zł/m2

    Okolice Jelcza Laskowic.

    Poszukałem i z okolic Brzegu będzie koleś co bierze 40zł/m2 z fugowaniem i
    cokołami.
    Te w kuchni to też za 40 zł/m2.

    W sumie to i tak dużo mi się wydaje, bo przy 40m2 to jakieś 1600 zł za
    powiedzmy 3-4dni pracy.
    Sprzętu trza mieć na jakieś 1000 zł max.
    Ja sam położyłem kafleki w wiatrołapie i kuchni i wszysyc kaflekarze
    chwalili :).
    Ale ciągle mi brakuje czasu, żeby to zrobić samemu w salonie, a Żona ma już
    dość braku podłogi więc trza bulić:).
    Powiem tak jak na te 1600 zł musze charować przynajmniej pół miesiąca i
    jeszcze podatki płacę.
    Jak dla mnie to cena powinna być na poziomie 200-300 zł za dniówkę czyli
    jakieś 600 zł no do 1000 zł za te 3 dni.
    Czyli by wychodziło jakieś 20-30 zł za m2.
    No ale ceny są jakie są.......a zarobki też ... no ale trudno, trza dużo
    dzieci sobie zrobić żeby na starość utrzymywały rodziców.

    Pozdrawiam
    Michał