  • 1. Data: 2009-11-08 20:47:28
    Temat: Kafelkowanie ceny
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Ile średnio płacicie za kafelkowanie i w jakich rejonach Polski?

    Mój kafelkarz woła 60pln/m2
    Przy czym jest (jak na razie) średni.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-11-08 20:58:11
    Temat: Re: Kafelkowanie ceny
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ile średnio płacicie za kafelkowanie i w jakich rejonach Polski?
    >
    > Mój kafelkarz woła 60pln/m2
    > Przy czym jest (jak na razie) średni.

    No właśnie dobry temat :).
    Ja chece położyć 40m2 gresu w salonie podłoga równiutka.
    Jeden koleś powiedział że 50 zł/m2 z fugowaniem.
    Do tego cokół od 8-10 zł za sztukę! :).

    Kafelki w kuchni pas miedzy szafkami kafelek 10x10 krzyknał 120 zł/m2
    normalnie bierze 150zł/m2

    Okolice Jelcza Laskowic.

    Poszukałem i z okolic Brzegu będzie koleś co bierze 40zł/m2 z fugowaniem i
    cokołami.
    Te w kuchni to też za 40 zł/m2.

    W sumie to i tak dużo mi się wydaje, bo przy 40m2 to jakieś 1600 zł za
    powiedzmy 3-4dni pracy.
    Sprzętu trza mieć na jakieś 1000 zł max.
    Ja sam położyłem kafleki w wiatrołapie i kuchni i wszysyc kaflekarze
    chwalili :).
    Ale ciągle mi brakuje czasu, żeby to zrobić samemu w salonie, a Żona ma już
    dość braku podłogi więc trza bulić:).
    Powiem tak jak na te 1600 zł musze charować przynajmniej pół miesiąca i
    jeszcze podatki płacę.
    Jak dla mnie to cena powinna być na poziomie 200-300 zł za dniówkę czyli
    jakieś 600 zł no do 1000 zł za te 3 dni.
    Czyli by wychodziło jakieś 20-30 zł za m2.
    No ale ceny są jakie są.......a zarobki też ... no ale trudno, trza dużo
    dzieci sobie zrobić żeby na starość utrzymywały rodziców.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-11-08 21:13:41
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Alti wrote:
    > Ile średnio płacicie za kafelkowanie i w jakich rejonach Polski?
    >
    > Mój kafelkarz woła 60pln/m2
    > Przy czym jest (jak na razie) średni.
    >
    > Wojtek

    Witka

    Slask, podobno dobra ekipa, gres bezfugowo 80pln/m2.
    Dwoch pracownikow, starali sie ale wyszlo tak se ale to wina kafelek
    (pisalem jakis czas temu o gresie Cersanit).
    Wiercenie otworow liczyli oddzielnie, prace hydrauliczne rowniez.
    W sumie wyszlo drogo

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 4. Data: 2009-11-09 08:53:56
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Alti" <a...@g...pl> wrote:
    > Ile średnio płacicie za kafelkowanie i w jakich rejonach Polski?
    >
    > Mój kafelkarz woła 60pln/m2
    > Przy czym jest (jak na razie) średni.

    Ode mnie dobry kafelkarz brał 70zł/m2 + 10zł za mb cokołu. Tyle na dużych
    powierzchniach. Kafle układane wg projektu, z wzorkami. Fartuszek w kuchni -
    70zł/m2. Łazienki wyceniał idywidualnie. Mała łazienka - 20m2 kafli,
    brodzik, półokrągła kabina, umywalka, wc, drabinka i wielgachne lustro -
    2500zł.
    Duża łazienka, jakieś 25m2 kafli, natrysk we wnęce, z odwodnieniem w
    podłodze, wanna, umywalka, wc, drabinka - 4500zł. Facet zaproponował połowę
    tego co poprzednicy, więc nie wahałem się ani przez chwilę ;) Okolice Oławy.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-11-09 09:20:34
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Alti pisze:
    > Ile średnio płacicie za kafelkowanie i w jakich rejonach Polski?
    >
    > Mój kafelkarz woła 60pln/m2
    > Przy czym jest (jak na razie) średni.
    >
    > Wojtek
    U mnie w Wrocławiu kafelkarz wziął tydzień temu 35zl/m2 (z fugowaniem),
    Zrobił bardzo ładnie.

  • 6. Data: 2009-11-09 14:39:52
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w Wrocławiu kafelkarz wziął tydzień temu 35zl/m2 (z fugowaniem),
    > Zrobił bardzo ładnie.

    czy możesz podać namiar na tego kafelkarza?
    hojnorek małpa poczta kropka onet kropka pl
    pzdr
    Piotr