  • 1. Data: 2009-11-08 15:05:02
    Temat: wyciszenie mieszkania
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>

    Witam serdecznie,

    Czy jest sens, to przede wszystkim, wyciszać mieszkanie w bloku? Nie
    wielka płyta a rama H. Generalnie, zależało by mi na wyciszeniu salonu,
    czyli dwóch-trzech ścian, no i sufitu/podłogi.

    Zastanawia mnie, czy w ogóle jest taka możliwość, czy sie coś takiego
    robi, a jeśli już, to czym i w jaki sposób? Bardzo drogo to wychodzi?

    Muszę, niestety, odizolować się nieco od sąsiada któremu wszystko
    przeszkadza + chciałbym odizolować pokój od dźwięków z lazienki, z którą
    ten pokój sąsiaduje.

    Jest sens, czy lepiej znaleźć inne lokum? ;)

    Pozdr,
    TOmek