  • 1. Data: 2009-11-08 02:11:44
    Temat: Ocieplenie skosów styropianem
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Mam teraz naprawę skosów garderoby. Zimno po prostu.
    Pomyślałem sobie, że to tylko trochę, chyba 5 czy 6 krokiewek i jedna z
    veluxem, więc żeby szybko poszło jak rozpruję skosy to wsadzę tam między
    krokwie styropian 15cm plus dystanse z kawałków styro jako przerwa
    wentylacyjna. Zapianuje to wszystko w cholerę i w 2 godziny bedzie zrobione
    bez wiatroizolacji, drutowania i chrzanienia się.
    Na to dam tylko wełnę i folię paroizolacyjną żeby resztę wypełnić ale zamknę
    skosy od zimna w sekundę.
    Co wy na to ?

  • 2. Data: 2009-11-08 07:00:10
    Temat: Re: Ocieplenie skosów styropianem
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kiki pisze:
    [..]
    > Zapianuje to wszystko w cholerę i w 2 godziny bedzie zrobione
    > bez wiatroizolacji, drutowania i chrzanienia się.

    Hehe... a pamiętam, że Mańkowi pisałeś, że trzeba drutować :-))))).

    > Na to dam tylko wełnę i folię paroizolacyjną żeby resztę wypełnić ale zamknę
    > skosy od zimna w sekundę.
    > Co wy na to ?

    Są jakieś jaskółki :-). Mam zrobione stropy i teraz przed zimą raczej
    pozostanie tylko zabezpieczenie przed mrozem chudziaka, żeby nie
    wysadziło stropu - działówki na parterze stoją na chudziaku, a strop
    styka się z nimi od góry...

    Gadałem natomiast z majstrem o skosach i... no właśnie - bez moich
    sugestii sam powiedział, że między skosami, a dachem/krokwiami/czym taj
    jeszcze, trzeba zostawić szczelinę, żeby można było włożyć styropian
    :-). Nie zrobił tego jeszcze, zrobi na wiosnę, ale dzięki Wam wiem, że
    coś takiego powinno być i mój majster też to wie :-).

    Jak wymuruje, to wrzucę fotki..., ale to na wiosnę jak mrozy puszczą
    :-). Teraz idzie zima... i stoimy

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2009-11-08 19:38:33
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Na to dam tylko wełnę i folię paroizolacyjną żeby resztę wypełnić ale
    > zamknę skosy od zimna w sekundę.
    > Co wy na to ?

    A my na to d...pa blada. Styro zatrzyma wilgoc w welnie i ta z czasem moze
    nie spelniac swojej roli. Jezeli juz to tylko odwrotnie.
    Daj sobie spokoj z tym drutowaniem, bo to bez sensu a roboty przy tym drugie
    tyle. Co to niby ma dawac poza strata czasu?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-11-10 21:20:00
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Daj sobie spokoj z tym drutowaniem, bo to bez sensu a roboty przy tym
    > drugie tyle. Co to niby ma dawac poza strata czasu?

    Opanowałem się i zimno wytrzymam po otwarciu :-)
    Kupiłem tylko drut wiązałkowy ocynkowany i biorę się za to.